פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיווח לא נכון על ידי אורנג' על צריכת גלישה חריגה באינטרנטb נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 23 באוגוסט 2013 קיבלנו הודעת סמס מחברת אורנג' לטלפון (שמספרו מופיע בנתוני האתר) שבטלפון הנ"ל הגלישה עברה את מחסום 75% מסך החבילה שהיא בת 1GB. כיוון שהצריכה של אישתי בטלפון זה היא כ 100MB בלבד בממוצע (זאת על פי אורנג' עצמם) התקשרתי לשירות לקוחות *054. לאחר שיחה עם הבחורה שענתה הועברתי למנהל (שמו נמצא אצלנו), שטען כי גלשנו בטלפון באותו בוקר בשעה 7:07 ו 7:32 וצרכנו מספר מגה בייטים. בשעות האלו עדיין לא קמנו באותו בוקר, ובנוסף בבית אנחנו משתמשים ב WIFI ולא באינטרנט של אורנג' אולם הטענה הייתה שיתכן והיתה אצלינו בעיה. בכל מקרה הצריכה היא גבוהה בהרבה מהממוצע, אבל עדיין אותו מנהל לא ניסה לפתור את הבעיה אלא אמר שיעביר את הפנייה. בעקבות זאת בדקנו בטלפון שהוא מסוג אייפון 5 את הצריכה הסללולרית והדיווח היה 420MB הורדה מתאריך הקנייה של הטלפון במרץ 2013. כמובן ש 420MB קטן מ 75% מ 1GB --> שלחתי אימייל עם צילום המסך לאורנג' אולם לא קיבלתי שום תגובה. בנוסף החלטנו לסגור את התקשורת 3G של הטלפון לחלוטין בכדי למנוע הורדה. ביצענו את הניתוק בטלפון באותו יום שישי 23 באוגוסט 2013 בסביבות השעה 13:30. ביום שני ה 26 באוגוסט 2013 התקשרנו שוב ל *054 בסביבות השעה 10:00 ובחור (ששמו נמצא אצלנו) טען שכבר צרכנו מעל 850MB ושלדוגמא צרכנו גלישה סלולרית ביום שישי ה 23 באוגוסט 2013 בסביבות השעות 19:00 ו 21:00. אנחנו יודעים שלא השתמשנו בגלישה בטלפון בשעות הנ"ל וגם ש ה 3G סגור. ניסינו להסביר זאת לאותו בחור אולם ללא תועלת. בקשתינו שמנהל ידבר איתנו נענתה בתשובה שתוך 3 שעות יתקשר מנהל. אבל מנהל לא חזר. אותו בחור התקשר בסביבות השעה 16:00 באותו יום ואמר שישלח לנו את פירוט הגלישה. שוב הסברנו שלא גלשנו באותו יום שישי ודרשנו לדבר עם מנהל. חזרה אלינו בחורה (שמה שמור אצלינו) שאמרה שהיא לא מנהלת ושאנחנו כן גלשנו באותם תאריכים ושעות כי ככה המערכת של אורנג' מדווחת וזה נכון. בקשתינו לדבר עם מנהל שיעזור נענו בשלילה. מחוסר אונים, ביקשנו שהיא תנתק לחלוטין את הגלישה לטלפון הזה והיא כך עשתה.
כעת אנחנו ללא גלישה בטלפון, ממשיכים לשלם לאורנג' (מי יודע כמה), ולא מקבלים שירות. הרגשת חוסר האונים היא עצומה. איננו יודעים מה הבעיה: יתכן ואיכשהו מישהו פרץ את הסים או כל בעיה אחרת אבל אורנג' מסרבים לטפל וטוענים שאנחנו גולשים בצורה החריגה לחלוטין מהממוצע ולמרות שסיפרנו להם מספר פעמים שחסמנו את ה 3G, אותם זה לא מעניין.
עוגמת הנפש היא עצומה בנוסף לעובדה שאין באפשרותינו לגלוש כי אם נשאיר את הגלישה פעילה תוך יום יומיים הדיווחים של אורנג' ידווחו שאנחנו חורגים מהחבילה ונידרש לתשלום נוסף ולהורדת המהירות.
אנחנו לקוחות אורנג' כבר 13 שנה ומבקשים התייחסות קודם כל, פיתרון אחר כך, ופיצוי על עוגמת הנפש ועל אובדן יכולת הגלישה.
עוגמת נפש, בזבוז זמן ואי יכולת גלישה סוג הנזק :
פתרון הבעיה כך שדיווחי הגלישה יהיו אמיתיים, ופיצוי על העלבון ואובדן יכולת הגלישה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 02.09.13 שוחחתי עם גב' בצר והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה