פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת טלפון תקול ואי החלפתו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי עינב בת 20 רכשתי לפני כ4 חודשים בערך מכשיר מסוג לומיה והוא נכנס כבר קרוב ל4 פעמים לתיקון.
המסך נשבר כל שלוש דקות עלות החלפה היא 300 ש"ח זה הקטע הטוב הקטע הרע הוא אין קליטה ,אין אינטרנט , המסך טאצ לא עובד וזה בלי שום קשר אם הוא שבור או לא פשוט יש לו המון בעיות קראתי באינטרנט שבכל הטלפונים (לומיה) יש בעיות איתם העלתי את הבעיה הזאת בפני נציג של אורנג שהבטיח שמנהל יחזור אליי הוא חזר לא הספקתי לענות וזהו לא נעשו יותר נסיונות להשיג אותי אהה שכחתי לציין שבחיוב הראשון של הטלפון חייבו אותי על 2 טלפונים 6,000 במקום 3,000 כמובן שהייתי במרכז שירות הם הציעו לי אופציה של להחליף את הלומיה בלומיה אחר חדש מהקופסא אבל לאחר שבדקתי באינטרנט הבנתי שהבעיה היא לא רק אצלי ואורנג' הציעו לי עוד אופציה לשדרג את המכשיר לאייפון חמש ושאני יצטרך לשלם על שני הטלפונים וזה מיקר את החשבונית בעוד 100 ש"ח כרגע אני נמצאת עם טלפון חלופי קרוב לחודש ועדיין משלמת על לומיה הצעתי לאורנג שיחליפו לי את המכשיר לאייפון 5 ואני ישלם את ההפרש והם לא מוכנים ובכל הסיטואציה הזאת המנהלת של המרכז של אורנג אמרה לי שהיא מודעת לכל התקלות ובשפה הכי פשוטה תתמודדי
בזבוז זמן /וכסף סוג הנזק :
החלפה של הלומיה באייפון 5 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 110913 שוחחתי עם גב' רום והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה