פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסע תלאות יום יומי וחסר כל רגש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
09/9/2013

תקציר:
אמא (ז"ל) הייתה לקוחה של חברת הטלפון הסלולרי אורנג' הרבה שנים. מדובר באשה מבוגרת (בת 82) אשר לאחרונה שיתפה איתה בכל החלטה או שינוי שקיבלה.
בתחילת יוני רכשה מכשיר חדש עשתה בו שימושים בודדים, מספר ימים לאחר מכן אושפזה מחוסרת הכרה, ונפטרה ב- 22/6/2013. לאחר השבעה למדנו על הקנייה פניתי לאורנג', אישרו לי ביטול עסקה, החזרתי את כל הציוד, ומאז החל מסע תלאות יום יומי וחסר כל רגש מכל הנוגעים בדבר מצד חברת אורנג'.

להלן השתלשלות העניינים:
ב- 08/6/2013 רכשה אמא מכשיר חדש.
ב- 12/6/13 נמצאה מחוסרת הכרה ואושפזה בטיפול נמרץ.
ב- 22/6/13 נפטרה באסף הרופא לאחר 10 ימים של מאבק.
ב- 01/7/13 בתום ימי השבעה כשלמדנו על דבר קניית המכשיר החדש התקשרנו ונאמר לנו די בגסות שמבינים אבל אין מה לעשות ... נתנו לנו מספר פנייה: 408865532 מגבי בקשרי לקוחות.
כמובן שלא הסתפקתי בתשובה, ובמשך שבוע שלם נסיתי בכל דרך אפשרית דרך הטלפון לראות איך מבטלים העסקה ומפסיקים את החיוב החודשי. לא הצלחתי לקבל כל תשובה וגם לא הצלחתי לאתר את מקום הקנייה (ברשל"ץ) כי על על הטופס שהיה עם המכשיר "ריכוז הזמנת ציוד" הופיעה רק כתובת ראשית של חברת פרטנר בראש העין.
ב- 08/7/13 נסעתי לכתובת בראש העין, לאחר כשעה המתנה בחוץ נאות אחד מהנציגים (סרג') לצאת ולשמוע את סיפורי, אפילו הביע קצת סימפטיה ולהפתעתי חזר ונתן את האישור להחזרת הציוד, וביטול העסקה תמורת החזר מלא והפנה אותו לצורך כך למרכז השרות של אורנג' בפתח תקווה, רחוב ז'בוטינסקי 96. מספר פנייה: 409813337.
ב- 10/7/13 הייתי בנקודת השירות הנ"ל, החזרתי הכל והובטח לי החזר/זיכוי של כל העסקה (1,007 ש"ח) תוך 14 ימי עסקים. גם פה קיבלתי מספר פנייה לסימוכין: 409970896.
01/8/13, דבר לא התקבל, התקשרתי למוקד השירות ענתה עדן, סיפרתי את כל הסיפור הבטיחה שתחזור עם תשובה תוך יומיים. מספר פנייה חדשה: 412611482.
05/8/13, דממת אלחוט, שוב התקשרתי, ענתה תמר, שוב סיפרתי את כל הסיפור הבטיחה שתחזור עם תשובה עד סוף היום.
06/8/13, כנ"ל, שוב התקשרתי, ענה שמואל, הבטיח ששולחים צ'ק תוך יום לכתובת שלי.
12/8/13, כלום. התקשרתי, ענה איציק, סיפרתי הכל ביקשתי לשוחח עם מנהל ... והוא ניתק השיחה.
12/8/13, שוב התקשרתי, ענתה הילה ועכשיו לאחר הסיפור הרגיל אמרה, "מה פתאום, לא שולחים לכתובת פרטית, זה יישלח למרכז השירות בפתח תקווה ויודעו לי כשזה שם". זה יחכה לי שם תוך שבוע.
21/8/13, שוב התקשרתי, ענתה אורטל, לא ידעה על מה אני מדבר, אמרה שעדיין לא נשלח דבר והיא תחזור אלי עד סוף היום.
21/8/13, סוף היום, התקשרתי שוב, ענתה קרן, ביקשתי לשוחח עם מנהל והיא ניתקה ..
21/8/13, שוב התקשרתי, ענתה תדהר, אמרה שזה למעשה נישלח ב- 18/8 ויגיע תוך 7 ימי עסקים.
28/8/13 התקשרתי שוב למוקד השירות, ענתה טלי, אמרה שהצ'ק נמצא בנקודת השירות. ושוב מספר פניה: 413208721.

28/8/13, נגשתי למרכז השירות, ניתן לומר שסבלנותי לא היתה כבר בשיאה (אני אחרי ניתוח מורכב ומתנהל כבר חודש על קביים). התעקשתי לדבר עם מנהלת מוקד השירות, מור אייל (054-**********), היא מצאה מעטפה עבורי עם צ'ק על שם ... אימי המנוחה. (זאת לאחר שביקשו את שמי ופרטי מספר פעמים), התעקשה שזה הבעייה של הבנק, התקשרתי לידה לבנק ואמרו בפירוש כי עקב העובדה שאימי כבר הוסרה מהחשבון לא ניתן להפקיד בו צ'ק על שמה (אני שותף בחשבון הנ"ל). מנהלת השירות הבטיחה שהיא מבינה ומתנצלת על כול הטעויות ובאחריותה לטפל ולהסדיר הכל תוך יום.
30/8/13 – דממת אלחוט, מור איל לא עונה לטפונים...
מה עושים?

המשך:
30/8/13 – ניגשתי למרכז השירות בפתח תקווה. ז'בוטנסקי 96, נאמר לי שהמנהלת עסוקה לה ושאמתין ליד חדרה. לאחר המתנה ממושכת "חשדתי" שאני סתם מחכה פניתי שוב לנציג בכניסה ולאחר שלחצתי נאמר לי שהיא אכן לא נמצאת!!! ולא ניתן להשיגה בטלפון. כאן למעשה איבדתי את סבלנותי, הרמתי את קולי (בלשון המעטה) ואמרתי שלא אזוז עד שתדבר איתי ותסביר מה קורה והפלא ופלא, היא פתאום בטלפון מבטיחה שזה בטיפול, שאשאיר פרטי חשבון בנק (שכבר יש להם כי עדיין גובים את תשלום העסקה "המבוטלת" כל חודש) ושיעדכנו אותי ביום ראשון.
01/9/13 – יום ראשון המיוחל הגיע, דממת אלחוט, מור איל לא עונה לטפונים, לקראת 19:00 סוף סוף ענתה, אמרה שמטפלת ... עכשיו חגים וזה יכול להתעכב ...

בקיצור, עברו יותר כבר חודשיים של הבטחות שוא, למרות החזר כל הציוד וביטול העסקה, עדיין גובים מהחשבון של אמה (ז"ל) תשלומים חודשיים על העיסקה. בשלב זה, לא הסכום הוא העיקר אלה ההתייחסות המחפירה, ההולכה שולל והזילזול גם במשפחה וגם במנוחה שהייתה לקוחה נאמנה שנים רבות.
למה לא זיכו מיד את כרטיס האשראי ממנו הם גובים?
בחברת האשראי נאמר לי שכל שנדרש זה שהם יאשרו ביטול. למה נאמר לי ע"י אורנג' שזה בלתי אפשרי?
הם גובים עדיין כל חודש 83.91 ש"ח (התשלום הרביעי יירד ב- 10/9/13) ונראה לי שרק בתום 12 תשלומים הם יואילו בטובם לשלוח את ההחזר, אם בכלל ??? אחרת למה מוכרים לי פעם אחר פעם סיפורים חסרי כל בסיס ???

02/9/13 – נשלח מייל לקו הידידות של ערוץ 10:

"תודה רבה על ההתערבות שלכם בעניין אורנג, זמן קצר לאחר שדיברנו והעברתי את הקובץ הנ"ל, התקשרה נציגה מאורנג' (ריטה 054-***********) ואמרה שכל "יעודה" היום זה לפתור את הבעיה וזה ייפתר תוך שעה או שעתיים לדבריה".
אך לאחר מספר טלפונים בהם כל פעם ביקשה משהו אחר אמרה לי שאין כרגע מה לעשות ולא אוכל לקבל ההחזר.
ראשית ביקשה צוואה שבה אני מופיע, העברתי לה (אם תרצו אעביר לכם עותק של צוואה אחרונה, אפשר לבדוק עם עו"ד המשפחה שזאת אכן האחרונה).
אחר כך ביקשה עותק תעודת זהות שלי בכדי לאמת מי אני, העברתי.
אמרה שברגע שייקבלו ייבצעו העברה בנקאית ולקחה שוב את פרטי החשבון.
כעבור שעה התקשרה ואמרה שזה עדיין בבדיקת "המחלקה המשפטית".
בקיצור, לאחר עוד מספר טלפונים לעידכון שזה בטיפול חזרה ואמרה: צריך צו ירושה או צו קיום צוואה כי בצוואה מופיעים ארבעה אחים (אני רק עכשיו מתחיל לטפל בעניין צו קיום הצוואה, א. כי אנחנו לא ממהרים. ב. כי אני עדיין מוגבל עקב ניתוח מסובך שעברתי לפני קצת יותר מחודש).
אמרתי לה שתרשום הצ'ק עבור הארבעה, ענתה שזה בלתי אפשרי.
עניתי לה שזה שטויות, אמי גרה בדיור מוגן ומגיע לה שם החזר בסך מאות אלפים אותו נקבל בצ'ק על שם כל האחים שחתומים על החוזה.
ד.א. לא הייתה לנו כל בעייה לקבל כל החזר שהגיע לה מכל הגורמים האחרים. הוט – הוחזר כל הציוד והמנוי בוטל מיידית, פיס- כ- 120 ש"ח, פנאי פלוס/מעריב – ביטול מנוי מיידית, כללית – כ- 700 ש"ח ועוד אחרים.

בקיצור, לא נראה לי שהם מוכנים ללכת לקראתינו בשום דבר. הכל אותו כנ"ל ובאותה הרוח של המכתב, והאמת היא שבא לי "להתפוצץ" ... לא זוכר מתי הרגשתי כך כך חסר אונים מול אטימות שכזאת.
אני יוצא יחידה קרבית, נכה צה"ל, עושה מילואים בהתנדבות ופשוט מרגיש כמו נמלה שדורכים עליה שוב ושוב.


עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 030913 שוחח מר לופו עם מנהלת שירות בחברתנו והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה