פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
חיוב מוגזם על קו שני שניתן לי כהטבה ולא השתמשתי בו בכלל כי החלפתי תכנית יותר זולה.
כשעשיתי זאת לא נאמר לי שאחויב ב40 שקל על דבר שלא רציתי מלכתחילה
ונאמר לי קחי זה בחינם מה אכפת לך תני את זה לקרוב משפחה .
ובעקבות זה שעברתי לתכנית זולה יותר חויבתי גם ב70 שקל השד יודע למה .לאחר פניה טלפונית וויכחים שלא הובילו לשום דבר הובטח לי שמנהל כלשהו יחזור אלי וזה לא קרה כמובן
אני מבקשת לבחון את הענין מחדש ולזכות אותי בחיובים הלא הגיוניים האלה. לא החלפתי חברת סלולר החלפתי תכנית.
כספי סוג הנזק :
החזר מידי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 15.09.13 שוחחתי עם גב' גורביץ' והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה