|
|
|
|
|
|
עשיתי לאמי טלפון ובקשתי שייצרו אתי קשר (לא עם אימי) לעבור מסלול |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ובינתיים אני משלם חשבון גדול מדי חודש; מבלי יכולת לדבר עם נציג.
הנציג צאט שלכם לא תקין; ולא עונה איש. ובפקס אתם לא חוזרים אלי... למספר שלי 052******** (עשיתי לאימי קו 054***********)
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
ביום 04.10.13 שוחחתי עם מר דדון והנושא טופל. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|