פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות נמשכות ותשלום על מכשירים לא תקיניםtomer.di נושא התלונה:
חן גל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי שיחות רבות עם חברת אורנג', לא קיבלנו הצעה הולמת לעוגמת הנפש
והמרמה שעברנו ע"י חברה זו, שדואגת לקחת כסף ולא לפצות בהתאם.
ב-14/5 שלחתי שוב את הפלאפונים לתיקון, לבעלי החליפו מעבד למכשיר ועדיין ישנה בעיה ולי מחקו הכל במכשיר וצרבו תוכנה חדשה ועדיין יש אותן בעיות.
אנחנו משלמים הכל בזמן לחברה זו ואף פעם לא עשינו בעיות, אבל השנה הזו שעברה עלינו הביאה להפסד של לקוחות רבים, הפסדי כספים ומצבורים נפשיים.
בשירות לקוחות בבאר שבע נתנו לנו הצעה שאמרו שהיא יחודית רק לנו, אבל התברר שהצעה זו ניתנת לכל לקוח עסקי אחר, ההצעה היא שדרוג נוסף ותשלום על מכשירים שעשו לנו בעיות בערך שנה.
אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם על טעויות של החברה, בכך שהציעו לנו לשדרג והבטיחו מכשיר שישרת אותנו טוב וזה לא קרה כך,
אנחנו מרגישים מרומים מאוד מחברה זו ולא מעוניינים יותר במכשירי LG,
אלא בזיכוי ופיצוי על כל מה שעברנו וקבלת מכשירים חדשים מדגם אחר.
אני לא מבינה למה חברת אורנג' נלחמת בנו, בעוד ששמענו מאחרים
שפיצו וזיכו אותם ואנחנו שבאמת סבלנו לא מקבלים עזרה, אלא גניבה מחברה גדולה כזו, זה ממש חוצפה לפגוע כך בלקוחות במקום לזכות ולפצות ולעשות צדק בעניין הזה, אנחנו פונים לגורמים גבוהים יותר בגלל שאנחנו מקבלים התנגדות רצינית, חוצפה, מלחמה, רמאות, עוגמת נפש, גניבת כספים מהחברה על מכשירים לא תקינים ובעיתיים.
רמאות, עלבון, הפסדים כספיים, בזבוז זמן והפסד לקוחו סוג הנזק :
פיצוי וזיכוי על המכשירים וקבלת מכשירים חדשים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת חן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה