פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מוטורלה V 300 של חברת אורנג. במהלך שלושת החודשים האחרונים המכשיר תוקן ע"י החברה 5 פעמים, החברה אינה מצליחה להתגבר על רצף התקלות של המכשיר. בקשתי שהחברה תחליף לי את המכשיר, אך המכשיר הזה הוצא מהמלאי. לכן בקשתי פיצוי אחר כדי שאוכל לרכוש מכשיר חדש. לאחר התיקון הרביעי הובטח לי זיכוי של 800 ש"ח בנקודת השירות חוף כרמל שבמבואות חיפה. כאשר פניתי לישם את הזכאות הזו, נאמר לי שלא הבנתי את הדברים כראוי, והחברה אינה מוכנה לקחת אחריות על הליקוי החמור של המכשיר שברשותי. אם ברצוני לשדרג את המכשיר עלי לשלם מחיר מלא!
לא רק שהפכו אותי לשקרנית, איפה אחריות החברה על מוצריה? לא בחרתי לשדרג את המכשיר שברשותי, אני נאצלת לעשות זאת בגלל מכשיר לקוי שסופק לי . מדוע על הלקוח לשאת באחריות על מוצר לקוי שמשווקת החברה???
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור המכשחר הלקוי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת איסוביץ, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה