פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה למכשיר סמסונג 990 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מכשירי סמסונג 990 דור 3 מחברת אורנג' בתאריך 31/12/05 לאחר שבעה ימים נסגר לי חשבון ע"ס 325 ש"ח והדבר היה נראה לי תמוה ביותר כי אינני מגיעה לסכומים כאלה אפילו בחודש החלטתי לפנות לאורנ'ג בבקשה לביטול העסקה נאמר לי שזה בלתי אפשרי לבטל עסקה לאחר שבוע ימים מרכישת המכשירים ניסו לגרום לי להישאר עם המכשירים בכוח למרות שלא רציתי אמרו לי שישנו לי מסלול והשיחות שלי יהיו הרבה יותר מוזלות בכל זאת המחירים עדיין היו מרקיעי שחקים ובחודש השני לרכישה קיבלתי חשבון ע"ס 670 ש"ח החלטתי ללכת בעצמי למרכז שירות ולבטל את העסיקה בכל זאת. ברצוני לציין שחברה שלי גם עשתה את אותה עסקה באותו תאריך וראתה כמוני שהמחירים מרקיעי שחקים והחליטה ללכת עד למשרדי ההנהלה שנמצאים בפארק סיבל בראש העין הפכה שם שולחנות והצליחה לגרום לביטול העסקה. ישבתי במרכז השירות במשך 3 שעות עם בעלי ונציגת אורנג' הובטח לי זיכויים כספיים ע"ס כמעט של 500 ש"ח הובטח לי שהזיכויים יכנסו לחשבונית הבאה והם לא נכנסו בכל אופן דיברתי שם עם מנהלת הסנף בשם ליבי וקשביקשתי לבטל את העסקה היא אמרה לי למה לא ביטלת בשבועיים הראשונים בדיוק מה שרציתי לעשות בשבוע הראשון אבל משכו אותי עוד זמן כדי להרוויח את העסקה החלטתי לא לשלם להם את החשבון וקיבלתי מכתב מעורך דין שאני צריכה לשלם את חובי + הסכום של המכשירים.
אני באה בתלונה של שיחות מרובות עם חברת אורנג' לביטול העסקה עוד בשבוע הראשון לרכישה אמרתי לחברת אורנג' שאני מוכנה ללכת איתם עד בית משפט + העברה לתקשורת על הרמאות של החברה מבקשת שתטפלו בפנייתי בחומרה כי אינני מסוגלת לשלם סכומים כאלה וזאת אחת הסיבות שרציתי לבטל את העסקה מתחילתה אינני עובדת יש לי 3 ילדים ואין לי אפשרות לשלם סכומים כאלה

בכבוד רב בתקווה לטיפול הוגן

ליאת פסח 03-9322486
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה מיידי ופיצוי כספי על עגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת פסח, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה