פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במכשיר הטלפון וריחוק תחנת שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
זה כמה חודשים שישנן מספר תקלות במכשיר הטלפון שלי (נוקיה 3100) כגון:
1. השיחות מתנתקות ללא אפשרות להתקשר שוב כי "אין קליטה" (במקומות שונים!).
2. הקליטה נעלמת סתם כך ולא ניתן להתקשר (ג"כ במקומות שונים). הדבר קרה לי גם כשהייתי צריכה להתקשר דחוף לרופא ונאלצתי להשאיר את הילדים בבית ולרוץ להתקשר מהשכנה שגרה במרחק רב ממני.
3. באמצע השיחה המשוחח איתי מפסיק לשמוע אותי.
4. לעיתים קרובות המקשים פשוט לא נלחצים ולא ניתן לחייג או להשתמש בטלפון.
5. לעיתים קרובות המכשיר מאיר ללא סיבה והמקשים לא נילחצים.
6. המכשיר אינו מצלצל ואי-אפשר להשתמש ב"ספיקר" (הרמקול), זה לא עובד.
7. מידי פעם, המכשיר לא מקבל שיחות גם כשהוא דלוק ועם קליטה.
כל זה ועוד קיימים גם לאחר ששלחתי את המכשיר לתיקון אך הוא חזר עם הרבה יותר תקלות ממה ששלחתי אותו !!!
בנוסף, אני גרה באיזור מודיעין ואין כלל בכל האיזור תחנת שירות של אורנג' ! נאלצתי לשלוח את המכשיר לתיקון בבני-ברק עם חמותי והיא עמדה שם בתור זמן ממושך מאוד ואף איחרה לעבודתה. אינני יכולה לבקש ממנה שוב לקחת את המכשיר לתיקון ומה גם שאינני בטוחה באיזה מצב הוא יחזור הפעם... ואני אינני מגיעה כלל לאיזור עם תחנת שירות ולכן אני נאלצת להחזיק אצלי את המכשיר המקולקל הזה שמצליח להוציא שיחות רק מתי שמתחשק לו !!! אין לחברת אורנג' לקוחות באיזור מודיעין ???
עוגמת נפש, כספי, סוג הנזק :
להחליף מכשיר לגמרי או להפסיק את ההתקשרות עם חברת פ פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אהרונוביץ, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה