פרטי התלונה

תלונות ימית 2000

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ימית 2000שעות פתיחה ימית 2000 גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגלשות מים סגורות - ללא הודעה ללקוחות נושא התלונה:
מורן יואב שם/כינוי:
‏שבת ‏13 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לימית 2000 עם עוד שני חברים במטרה להשתמש במגלשות המים. עשינו זאת לאחר שבדקנו באתר שהן קיימות ושבזמנים בהם אנחנו הם מגיעים הן פתוחות. לשימוש רק בבריכה אני יכול ללכת לבריכה פשוטה בחצי ממחיר הכניסה.
כשהגענו (בשעה 12:30) גיליתי שרוב המגלשות סגורות. פניתי לאחת מעובדות המקום והיא הסבירה לי שעקב "מיעוט" האנשים המגלשות מופעלות ברוטציה ויודיעו ברמקולים מתי כל אחת מהמגלשות פתוחות.
ניסינו ללכת לאחת המגלשות שכן פתוחות והמתנו בתור לגלישה אחת כחצי שעה. התורים היו מלאים עד לקצה האזור המוקצב להם וההמתנה ארוכה ומייגעת. האם זו הכוונה במיעוט אנשים?
לאחר המתנה ארוכה כל-כך ויתרנו על סיבוב נוסף. ישבתי עם החברים ודיברנו, דבר שאני יכול לעשות מחוץ לימית 2000 ללא כרטיסי כניסה וללא שתיה במזנון שעולה פי 2 מכל מקום נורמלי.
מבחינתנו לא קיבלנו שום תמורה לכרטיסים. אני באתי רק בגלל המגלשות. המגלשות שהיו סגורות היו אלה שעניינו אותי ביותר - אלה שבאתר מופיעות בהתלהבות כ"4 מגלשות הקיץ הגבוהות ביותר באירופה ובמזרח התיכון" [ציטוט מהאתר]. וגם בגלל התורים הארוכים נפגמה החוויה במעט שנשאר. ולגבי הרוטציה - המגלשות המדוברות אכן נפתחו - ב-16:00 כשהיינו בדרכנו החוצה...
בשום מקום באתר לא מופיעה הודעה ש"תתכן רוטציה בין המגלשות אם יהיו מעט מבקרים". אני מרגיש שחסכו כסף על הגב שלי והרסו לי את החוויה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
1. החזר הכרטיסים ששולמו. 2. או שתרשמו באתר שתיתכן רוטציה או שתפתחו את המגלשות תמיד - אסור להוליך שולל יותר את הקהל! פתרון נדרש :

ימית 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה