פרטי התלונה

תלונות ימית 2000

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ימית 2000שעות פתיחה ימית 2000 גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיפוצים נרחבים בימית 2000 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הר הצופים חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני אשתקד הצטרפתי אני ומשפחתי כמינוי במועדון בימית 2000 , המועדון הציע עבורנו מגוון רחב ומגוון של פעילות הכוללות בריכות מינויים . חוגים . פארק מיים , ספא , חדר כושר ועוד מבחר אטרקציות למינם.
בחירתי במועדון ולא במועדון אחר, נבעה בשל האטרקציות הרבות שהיצע המועדון בהשוואה למקומות אחרים , ולמרות המרחק הגדול יותר ממועדונים בראשון לציון ,הצטרפתי למועדון ,מועדון המינויים" ימית 2000 - המועדון מנויים הטוב בעולם" השונה ממועדונים אחרים מאחר וכולל בתוכו ספארק ימית 2000 הכולל מגלשות , בריכה מקורה,
המקום מסוגל להכיל בחודשי הקיץ כניסה לפארק עד 8000 איש. כמנוי בחודשי הקיץ נהנו ממגוון רחב של פעילות והיינו מבקרים לעיתים קרובות באתר.נוסיף ונאמר כי הצפיפות בחודשי הקיץ ביולי, ואוגוסט בצורה המונית שכזו הינה חסרון משמעותי עבור המינוי, השימוש במתקנים והמתנה גבוה במיוחד כך שלא ניצלנו את הפארק ימית 2000,
לאחר תקופה החגים ביקרנו במועדון באחד מימי השבת והבנו כי ניתן להנות כעת מכל האטרקציות במקום ,ולנצל את המתקנים באופן מדהים, המיועד רק למינויים ומספר אנשים נמוך ביחסית לתקופת הקייץ ,בשבת זו כל כך נהנו והבנו כי המנוי האמיתי ואטרקציות" שלך ובשבילך "והגיענו לשקט והשלווה שלהם זוכים מינויים במועדונים אחרים , כשלנו יתרון משמעותי "ספארק מיים ומנוי הטוב בעולם ",בשבת אחריה הגענו בשנית , ולתדהמתנו נראה המקום כחורבות.ב16 באוקטובר 2009 .לאחר תום הקיץ ותקופת החגים ,החליטה ההנהלה בשיפוצים נרחבים במתקן.הכוללת סגירה של הבריכה המקורה פירוק הגג , שיפוצים בחדר הכושר , חלק ניכר במערכות הספא, שינוי דרכי גישה לספא ועוד מספר רב של אי נוחות וסבל רב ועוגמת נפש כמנוי.
עם התחלת השיפוצים לאחר שהבנתי שאין לילדי מה לחפש במנוי ,מכוון שבריכה המקורה והמחוממת כולל המגלשות המקורות נסגרות עקב השיפוצים תם חלקנו במנוי. ניתן להוסיף כי בפרסומים "בחולון ימית 2000 הקיץ לא נגמר" הינו הטיה מכוונת כלפי המנויים.
בפנייתי להנהלת המועדון נמסר לי כי עליי להגיש בקשה לביטול המנוי , ה
הגשתי באופן מיידי בקשה לביטול המנוי , או הקפאתו של המנוי בתקופה בה נערכים השיפוצים, ואף התפשרתי לתקופה המקבילה בשנה הבאה. מאחר ומספר רב של מנויים התלוננו וביקשו לסיים את המנוי באופן מיידי ,הנהלת המקום השתיקה את כולם בכך שידם על עליונה , וכמובן שנענו בתשובה שלילית , כפי שעשו עבורי ,
מאחר ובחוזה רשום שהנהלת המועדון רשאית לבצע כל שינוי ושיפוץ במועדון.. החוזה הינו חד צדדי, מאחר ששיפוצים שגורמים להשבתה של חלק ניכר מהמתקנים ,מהווה פגיעה משמעותית ומצד הלקוח,לא מדובר בשיפוץ מקלחות או משהו קטן, מדובר שיפוץ שנערך כ 5 חודשים (מחצית מתקופת המנוי), ואין ידוע אם הסתיים השיפוץ או שנדחה בחודש נוסף. .
הנהלת המועדון ידעה מראש על השיפוץ באתר ולא דאגה לעדכן את המנויים מאחר ומדובר בשיפוץ בעלויות של מיליוני שקלים המחייבים מכרזים ע"פ החוק במתקן ציבורי מעין זה.שיפוץ שנמשך 5 חודשים הינו די משמעותי מצד ההנהלה לדווח עליו ,מספר רב של מנויים נפגע קשות בעקבות השיפוצים , ואף לא הגיעו למתקן מאחר ומדובר באי נוחות גישה והשבתתה ממשוכת של מתקנים כחלק מאתר ימית 2000.
בתום תקופת המנוי ביטלו מספר רב של מנויים את המשך חברותם כמנוי בשל הפגיעה מצד הנהלת המועדון.
מאחר והיה בידי אפשרות לביטול תשלומים ,לא ביצעתי זאת מאחר הדבר אינו חוקי , וברצוני לפתור באופן חוקי ע"פ הליך משפטי .
מאז השיפוצים ילדיי לא ביקרו במועדון מלבד פעם בודדת ביום האחרון של המנוי.
ביקוריי במועדון לא מתוך הנאה ,אלא מחוייבות ניצול של התשלום שאני משלם ללא תמורה.
עם סיום המנוי 30 באפריל 2009 פניתי למנהל המקום בבקשה לפיצוי עבור תקופה השיפוצים אך נעניתי בשלילה,ושיכנעו אותי להמשיך בחידוש המנוי,לעשות הנחה לתקופה נוספת.אך הדבר אינו מתאים עבורי.בקשתי הצנועה הייתה כפיצוי -לסיים תקופה מינוי של שנה מיום הרישום (חודשיים מאפריל)אך נענתה בשלילה.
הודעתי למנהל כי אין לי שום דבר נגדו ,ומאחר ולא הגענו לפשרה , בית המשפט יכריע בנדון.
התלונה זו אינו אישית נגדו , וחבל שנקלל את שמו הטוב של האתר.
יש ביידי חומר רב לפנות לבית המשפט בדבר התלונה. ואף הודעתי כי נשקלת תביעה ייצוגית עבור מינויים שנפגעו קשות משיפוצים מסיבים בבריכה.
אשמח לתגובתכם בנדון
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור תקופה המנוי בעת השיפוץ,או הקפאת חודשי המנוי לתקופת הקייץ פתרון נדרש :

ימית 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה