פרטי התלונה

תלונות ימית 2000

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ימית 2000שעות פתיחה ימית 2000 גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המאבטח בכניסה הרס לנו יום כיף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. אני ומשפחתי ארגנו יום כיף בימית 2000. הגענו בבוקר לכניסה למתחם, הנחנו על שולחנו של המאבטח את התיקים והצידנית לצורך בדיקה ובאותו הרגע הוא השבית את כל המצב רוח הטוב והשימחה שאיתם הגענו.

במקום להגיד "בוקר טוב ונא לא להכניס בקבוקי זכוכית למתחם" (היו לנו 2 בקבוקי בירה בצידנית, לא ידענו שאי אפשר להכניס אותם לשטח), הוא התחיל לגעת לנו באוכל שהיה בתוך הצידנית ולהפוך אותו עם הידיים שלו, כאשר ביקשתי ממנו לא לגעת לנו באוכל ואמרתי שאני ארים את כל מה שצריך כדי שיוכל לראות, כי ראיתי אנשים לפנינו עושים את זה, הוא צחק לי בפנים והמשיך לשחק עם האוכל שלנו, לאחר מכן, הוא שלף את אחד הבקבוקים וזרק אותו אלינו, בפניה לבעלי: זה להוציא! הייתי המומה: מה, הייום אי אפשר לדבר יפה, לבקש יפה, להתייחס כמו בן אדם..? שאלתי אותו איך קוראים לו, הוא לא היה מוכן להגיד לי, רק עמד ולעג לי וצחק לי בפנים!! כאשר אמרתי שאני אגיש עליו תלונה , הוא התחיל לקלל אותי, ואף עשה תנועה כאילו הוא הולך להרים עליי יד. בעלי משך אותי מהמקום וביקש שאני לא אתייחס אליו.
אחרינו בתור היו 2 בחורות שרק הצהירו שאין להן סכין והוא אפילו לא ביקש מהן לפתוח את התיקים והעביר אותן ישר.
אני מבקשת לטפל בבחור הזה בחומרה. בדרך כלל אני לא מתלוננת, אך הפעם הרגשתי שאני לא יכולה לוותר, גם מאבטח צריך לדעת לתת שירות, ואם הוא לא יודע, אז שמישהו ילמד אותו ויסביר לו - כי לי ולמשפחתי אף אחד לא יחזיר את היום החופשי שתוכנן הרבה זמן מראש בקפידה ונהרס תוך שניות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפטר לאלתר את המאבטח, פיצוי למשפחתי. פתרון נדרש :

ימית 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה