|
|
|
|
|
|
קמצנות במתן מזון ושתיה וגביית מחיר יקר בהתאם ובהשווה למוצר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
קניון מלון הילטון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בארוחת בוקר שהיא יקרה בהשווה למקומות אחרים בעיר ולהטבות הניתנים לתושבי אילת השתיה מוגשת בכוסות שמכילות פחות וכוס דיגמה לשתן פשוט בושה .המוזלי מגיע בכוס לקחת שהיא חצי מהכמות המוגשת לדוגמא מארומה ובחיר של 19 שח ניתן לתת כוס עם כמות גדולה יותר ולא איזה כפית יוגרט וכפית גרנולה בכוס קטנה ובכלל יש עוד מה ללמוד נכון אנחנו לא תל אביבים אבל יודעים איך בא לנו הקפה או המיץ .תושבת מאוכזבת
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתת תחושה שמישהו גם נהנה להאכיל אותנו ולא להשאיר אותנו רעבים שילמנו...? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קפה הלל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|