אי מתן מוצר לפי התשלום הכתוב עבורו וחוצפת עובדי המקום |
נושא התלונה: |
יום שני 21 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ב', ה-21.1.08 בשעה 18:00 הזמנתי 2 מנות "ארוחת בוקר" הכוללת בחובה מאפה (כפי שרשום בתפריט). נאמר לי ע"י עובדת הקופה לאחר בקשת המנה, כי אין אותה עת מאפה ברשות הסניף, אך אקבל את היתר במחיר המנה המלא, כלומר היא הודתה, כי עלי לשלם מחיר מלא שלא על כל המוצר אותו מובטח בתפריט בית הקפה שעלי לקבל. שאלתי אותה האם לא מגיע לי כלקוחה לשלם פחות בעקבות החוסר וזו ענתה לי לא (לאחר תשאול האחראית במקום). המשכתי ושאלתי, אם לא מגיע לי ולחברי שהזמין איתי שם תחליף? היא קראה לאחראית המשמרת וזו אמרה לי בטון ומבטים מזלזלים שלא! ההתנהלות של 2 הבנות לכל אורך מתן השירות היתה מזלזת וכמובן קמתי והלכתי (להזמין בארומה!)
הייתי לקוחה קבועה של קפה הילל, עד אותה עת, בה קיבלתי את הרושם שמנהלי המקום ככל הנראה לא שמים מספיק דגש אצל עובדיהם על יחס ללקוח. ומסתבר שגם לא חוקי מדינה, שכן חובה לפי חוק לספק ללקוח מוצר לפי המחיר הרשום עליו!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|