פרטי התלונה

תלונות קפה הלל

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום משכורת< נושא התלונה:
גרינפלד אביחי שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
חברה שלי ואחותי עבוד בסניף הלל בקניון איילון,הן היו צריכות לקבל את שכרם ב -10 לחודש אך משום מה,מנהלת המקום מסרבת לשלם וכל פעם דוחה את זה ליום אחר.היא לא מתייחסת ולא עונה אלא פשוט אומרת תבוא מחר.
כספי סוג הנזק :
תשלום שכר פתרון נדרש :

קפה הלל שירות לקוחות

, תגובה:
שרון - מנהלת משרד שם ותפקיד:
אנו מודעים לבעיה הקשה עם זכיין זה, בימים הקרובים מתחלף הזכיין בסניף זה.

תגובה:
לכן עקב יחסים לא שיגרתיים עימו אבקשך לפנות לגורמים חיצוניים לעזרה כגון בית דין לעבודה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה