פרטי התלונה

תלונות קפה הלל

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מכפיש ומביש< נושא התלונה:
רובין שפרה שם/כינוי:
‏שבת ‏25 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' פייר קניג 33 כתובת:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי שפרה רובין בתאריך הנ"ל ישבתי עם משפחתי בקפה הלל בסניף קניון איילון בכדי לחגוג את יום הולדתו של אחי.
החווייה שאני ומשפחתי עברנו בסניף זה הייתה מזעזעת, לאחר קושי בהזמנת המנות שנוצר מכיוון שלצערינו לא היו בסניף תפריטים באנגלית,דבר הנהוג בכל בית קפה ומסעדה,מה שהקשה מאוד על ההזמנה שכן בין בני משפחתי עולים חדשים שאינם דוברי עברית.
את מנותינו הזמנו לבסוף לאחר שהמתנו כרבע שעה בתור בכדי להזמין כאשר מסביב צעקות של לקוחות הזועמים על המנות שהוגשו להם.
לאחר המתנה של כשעה,כשראיתי שהמנות לא מגיעות ניגשתי לעובדת במקום אשר הוציאה את המנות בכדי לבדוק מה קורה- תגובתה היתה צעקות והתגוננות על כך שתמיד מאשימים אותה והיא לא יודעת כלום.. לאחר המתנה של עוד כרבע שעה אנחנו כבר ממתינים כשעה וחצי-קיבלנו את המנות והצטערנו שלא עזבנו את המקום עוד קודם:
האייס קפה היה מימי והגיע בכוס מלוכלכת.
מנות הסלטים הגיעו עם ירקות אשר ראו ימים טובים יותר עם גבינה חמצמצה ועם לחם יבש ובלתי ניתן למאכל. {כאשר שאלנו את המלצר האם הלחם יצא מהקפאה הוא ענה שלא אך אי אפשר היה לטעות בכך שהפרוסות היו קפואות במרכזם}.
מנת הסופלה היתה חמצמצה והגיע ללא התוספת שהיתה רשומה בתפריט
מנת הקינואה שהזמנתי פשוט לא הגיע בשלב זה חיכיתי כבר כמעט שעתיים!!!!
וכשפניתי שוב אל אותה עובדת צעקנית ולא נעימה תגובתה הייתה... "אופס.. הקינואה אינה טריה ולא ניתנת להגשה. וזאת לאחר שהמתנתי שעתיים!!!!

בשלב זה ביקשתי להתלונן לאחראי משמרת מה שבטח ובטח לא היה במקום וכמובן שעובדי המקום אינם יודעים דבר על זמן הימצאוצו שם.

יום לאחר מכן התקשרתי ישירות למשרדים הראשיים של החברה בכדי להתלונן
ענתה לי פקידה בשם שימרית שאפילו בלי שאומר על איזה סניף מדובר כבר קפצה ואמרה "על איזה סניף את מתלוננת איילון".. מה שמעיד כי בעיות כאלו ואחרות כבר התקבלו במשרדי החברה ואני אינה היחידה שנכבתי מסניף זה..
האחראית על התלונות של החברה בשם שרון {שגם מתברר כי היא בתו של המנכ"ל קובי} פנתה אלי לאחר ששלחתי פקס תלונה ואמרה לי שהמנכ"ל רוצה לשוחח איתי..
קיבלתי בברכה את שיחתו של המנכ"ל בשם קובי שלאחר כמה דק' שיחה החל לשאול אותי שאלות אישיות {האם אני נשואה/יש לי חבר...} אני ביקשתי ממנו החזר כספי על הכסף שהפסדתי באחת בתי הקפה שלו. {191 ש"ח} הוא מצידו טען כי הוא אינו יכול לתת לי סכום כזה אבל מה שהוא יכול לתת זה ארוחה זוגית באחת מבתי הקפה שלו ולפיצוי הוא הציע לי לשבת איתו לקפה!!!!! האם זהו פיצוי מקובל בכל החברות? אני סה"כ ביקשתי את כספי חזרה מכיוון ואף אחד מבני משפחתי לא אכלו/שתו את המנות שרכשנו.
אך נתקלתי בסירוב מצידו ובהצעה שאבוא לירושלים ואשב איתו לקפה.. וכשאמרתי שאיני מגיעה לי-ם הוא נתן לי את המספר הנייד האישי שלו ואמר לי לצור איתו קשר כשאגיע לת"א והוא יבוא במיוחד לשבת איתי לקפה.
כאשר אמרתי לו שזה לא נעים לי הסגנון הזה ואני רק רוצה את כספי בחזרה הוא החל להתגונן ולומר שאני שקרנית ושלא מגיע לי כלום ולמה??? כי לא נוח לי לבוא ולשבת עם גבר שאני לא מכירה לקפה.. האין זה הגיוני?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי פתרון נדרש :

קפה הלל שירות לקוחות

, תגובה:
שרון חכמוב - מנהלת משר שם ותפקיד:
רשת קפה הלל החליטה להתייחס רק לתלונתך המפורטת בסעיף 1 במכתבך המפרט את ביקורך ותלונתך בסניף קפה הלל שבקניון איילון, אנו מתנצלים שוב על אי הנוחות שנגרמה לך ומודים לך על שדאגת ליידע את משרדינו.

הזכיינים המפעילים ברגע זה את הסניף, בחרו לפעול בניגוד לנהלי הרשת וכלליה ובעקבות כך אנו בעיצומו של תהליך החלפתם.

רשת קפה הלל משקיעה מאמץ רב בכדי להעניק למגוון לקוחותיה את המוצרים והשרות הטובים ביותר.

נשמח לראותך בסניפינו ולעמוד לשירותך בכל עת.

תגובה:
נשמח לקבל את כתובתך לשם משלוח זיכוי בגובהה סכום ששלמת בסניף, בו תוכלי להשתמש בכל סניפי הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה