פרטי התלונה

תלונות קפה הלל

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זכוכית בסלט הבית נושא התלונה:
שמעונוביץ רותם שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב פייר קניג 33 ירושלים כתובת:
הלני המלכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:



י"ב תשרי תשע"ג
‏28 ספטמבר 2012
לכבוד ,
הנהלת קפה הלל

הנדון: שבר זכוכית בסלט הבית
1. בתאריך 24.9.2012, יום שני ערב לפני יום כיפור אני ומשפחתי המורחבת הגענו לקפה הלל בסניף מרכז העיר בשעה אחת עשר בלילה לערך, הגענו בהרכב משפחתי "נאה". מוקדם יותר היינו בכיכר ספרא ושמענו פיוטים לכבוד יום הכיפורים. מפאת העומס והלחץ הרב חיברנו שני שולחנות עצמאית והתיישבנו סביב השולחנות.
2. כל אחד מהיושבים הזמין שתייה חמה ומנה מהתפריט לבחירתו.
3. יש לציין שעקב הצפיפות במסעדה התיישבנו מול המטבח ומול החלון שבו יוצאות המנות.
4. אני הזמנתי את מנת סלט הבית המורכב מחסה, גבינת פטה מטוגנת ופיצוחים (אגוזי קשיו), לפתע הרגשתי שאני נוגסת בעצם בלתי מזוהה בפי למזלי לא בלעתי ומצאתי את עצמי מחזיקה בידי חתיכת זכוכית גדולה שנראתה כשבר מצלחת.
5. לתשומת ליבכם אני מיידעת אתכם שלפני הגשת הצלחות,נשמע רעש חזק של שבירת צלחות במטבח ששולחננו היה עומד לידו.
6. מיד קישרנו שזו חתיכת "החרס" שהוצאתי מפי והוגשה בסלט שהזמנתי. שלב זה היינו די המומים ובקרב משפחתי עברו מחשבות של ,מה היה קורה לו הייתי בולעת את "חתיכת הזכוכית"?!. כשסיפרנו על כך לאחרי המשמרת של המסעדה הוא התנצל, ופתרון מיידי שנתן לנו היה להזמין מנה אחרת במקום או זיכוי של המנה.
7. לאחר שהגענו הביתה ונרגעתי במעט וחשבתי מה עלול היה לקרות הבנתי את חומרת המצב. מן הראוי שאחראי המשמרת היה נוהג בצורה אחרת לאור חומרת המקרה. כנראה הוא ראה שהוא "נפל" על משפחה של מלח הארץ ומתורבת.
8. אנא בדקו את עצמכם כיצד קורה שמנה מוגשת עם זכוכית?.

הנהלה יקרה, שמכם הטוב הולך לפניכם והמוניטין היקר של קפה הלל נבנה ברבות השנים. אין ברצוני לעשות עניין ומאוד היה חשוב לידע אתכם שהתאכזבנו מהשירות והטיפול במקרה הנדון.

מצפה לשמוע את תגובתכם.
בברכה,
דנה אלבוחר- שמעונוביץ

רחוב אבן שמואל 16/5, רמות ב' ירושלים, 97234





י"ב תשרי תשע"ג
‏28 ספטמבר 2012
לכבוד ,
הנהלת קפה הלל

הנדון: שבר זכוכית בסלט הבית
1. בתאריך 24.9.2012, יום שני ערב לפני יום כיפור אני ומשפחתי המורחבת הגענו לקפה הלל בסניף מרכז העיר בשעה אחת עשר בלילה לערך, הגענו בהרכב משפחתי "נאה". מוקדם יותר היינו בכיכר ספרא ושמענו פיוטים לכבוד יום הכיפורים. מפאת העומס והלחץ הרב חיברנו שני שולחנות עצמאית והתיישבנו סביב השולחנות.
2. כל אחד מהיושבים הזמין שתייה חמה ומנה מהתפריט לבחירתו.
3. יש לציין שעקב הצפיפות במסעדה התיישבנו מול המטבח ומול החלון שבו יוצאות המנות.
4. אני הזמנתי את מנת סלט הבית המורכב מחסה, גבינת פטה מטוגנת ופיצוחים (אגוזי קשיו), לפתע הרגשתי שאני נוגסת בעצם בלתי מזוהה בפי למזלי לא בלעתי ומצאתי את עצמי מחזיקה בידי חתיכת זכוכית גדולה שנראתה כשבר מצלחת.
5. לתשומת ליבכם אני מיידעת אתכם שלפני הגשת הצלחות,נשמע רעש חזק של שבירת צלחות במטבח ששולחננו היה עומד לידו.
6. מיד קישרנו שזו חתיכת "החרס" שהוצאתי מפי והוגשה בסלט שהזמנתי. שלב זה היינו די המומים ובקרב משפחתי עברו מחשבות של ,מה היה קורה לו הייתי בולעת את "חתיכת הזכוכית"?!. כשסיפרנו על כך לאחרי המשמרת של המסעדה הוא התנצל, ופתרון מיידי שנתן לנו היה להזמין מנה אחרת במקום או זיכוי של המנה.
7. לאחר שהגענו הביתה ונרגעתי במעט וחשבתי מה עלול היה לקרות הבנתי את חומרת המצב. מן הראוי שאחראי המשמרת היה נוהג בצורה אחרת לאור חומרת המקרה. כנראה הוא ראה שהוא "נפל" על משפחה של מלח הארץ ומתורבת.
8. אנא בדקו את עצמכם כיצד קורה שמנה מוגשת עם זכוכית?.

הנהלה יקרה, שמכם הטוב הולך לפניכם והמוניטין היקר של קפה הלל נבנה ברבות השנים. אין ברצוני לעשות עניין ומאוד היה חשוב לידע אתכם שהתאכזבנו מהשירות והטיפול במקרה הנדון.

מצפה לשמוע את תגובתכם.
בברכה,
דנה אלבוחר- שמעונוביץ

רחוב אבן שמואל 16/5, רמות ב' ירושלים, 97234










עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא של החשבון ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

קפה הלל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה