פרטי התלונה

תלונות קל תיירות ונופש

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה ואי קיום עסקה טלפונית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:


גברת רוזמן שלום



אתן לך הקדמה אנחנו משפחת שאוליאן משפחה של 5 נפשות האב בעל נכות וגם אחי בעל נכות בשיעור 70 אחוז אחותי עובדת בתור אורזת בסופר ואימי עובדת בתור עובדת סיעודית אני הנני עובד בחברת תקשורת מדובר במשפחה שעברה לא מעט תלאות וקשיים משפחה שחסכה לא מעט שקל אחרי שקל למען החופשה הזאת ארצה לציין שלפני 9 חודשים עברתי תאונת דרכים קשה שבגינה אושפזתי שבוע בבית החולים ומאז אני עדיין סובל מכאבים כך שגם מבחינתי החופשה הזו הייתה אמורה להיות 4 ימים של "לשכוח" מהקשיים של היום יום.



בסוף יולי גמלה בליבנו הרעיון של לצאת לנופש באחת מהמלונות בארץ המשפחה מינתה אותי שאמצא נופש אטרקטיבי במחיר של עד 10.000 שח עבור כל המשפחה יצרתי קשר עם מספר סוכנויות תיירות וסיננתי למעשה 2 בתי מלון הראשון דן כרמל בחיפה השני הילטון מלכת שבא באילת,בכל הסוכנויות שיצרתי איתם קשר נאמר לי שעבור חופשה במלכת שבא עבור 2 חדרים של 5 מבוגרים נצטרך לשלם 11.500 שח סכום שהיה מעבר לתקציב שהקצבנו לעצמנו ולכן האופציה הזו ירדה מהפרק.



את מלון דן כרמל אנחנו מכירים משהות קודמת שלנו בו לפני כ12 שנה והיו לנו זכרונות טובים ממנו ,אני כמובן גם נכנסתי לאינטרנט בדקתי לגבי הביקורות כלפי המלון ובכלל עבור כל מכלול השירותים שיש בו כולל סוגי החדרים והצעות נוספות שנותן המלון,החלטנו במשפחה לבחור את סוג החדר בשם "אקסטיב" מדובר בחדרים גבוהים יותר שכוללים את הקומות הגבוהות במלון כמובן בעלי נוף יפה יותר וכמו כן חדרי אוכל מרווחים יותר עם שירות טוב יותר עם מבחר מאכלים גדול יותר ואיכותי יותר ובנוסף רק אלה שנופשים בחדרי האקסטיב זכאים לכניסה למתחם הvip שפתוח 3 שעות בכל יום שכולל בתוכו שתיה מאכלים עיתונים ואינטרנט.



יצרתי קשר עם סוכנויות הנסיעות של הדקה 90 , אשת טורס,צבר וגם של קל תיירות נופש המחיר ב3 המקומות הראשונים עבור סוג החופשה שביקשנו נע באיזור ה 10.000-10.500 שח אך בקל תיירות נתקלתי בנציג בשם טל שאיתו ניהלתי משא ומתן ארוך ומייגע שסיכמתי מולו את כל התנאים בסכום של 9500 שח,חזרתי מול טל על כל התנאים שכללו נופש עבור 5 מבוגרים במלון "דן כרמל" 2 חדרי אקסטיב חצי פנסיון ש2 החדרים צמודים אחד לשני כניסה ב7.9 יציאה ב11.9 בסכום כולל של 9.500 שח הסוכן טל אישר את כל הפרטים הנ"ל ואמר לי "ראה את העיניין סגור" לאחר מכן העברתי אותו לאימי שתעביר לו את פרטי כ"א אימי ביקשה ממנו בפרוש לפרוס את התשלום ל5 תשלומים ושהתשלום הראשון יירד באוגוסט טל אישר זאת והבטיח זאת לאימי,ארצה לציין שטל לא שלח לא בפקס ולא בדואר שום מסמך שבו מתואר הסיכום שהיה ביננו אך סמכתי על ההסכם הטלפוני ובייחוד שהוא נשמע לי בן אדם אמין גם שראיתי את ההורדה הראשונה בסוף יולי וזאת למרות שהיה אמור להיות הורדה ראשונה באוגוסט לא ביצעתי שום ביטול אלא האמנתי שזה קרה בתום לב,בכל זאת התקשרתי למלון שבוע לפני הנופש כדי לוודא שאכן נקלטה על שמנו והם אישרו זאת.



הגענו למלון לקראת השעה 12.00 בצהריים ביום רביעי הגענו לקבלה וביקשנו את מפתחות החדרים,להפתעתי החדרים היו נפרדים וכששאלתי את פקידת הקבלה נאמר לי שלא הייתה שום הערה בהזמנה לחדרים צמודים כמו כן שמתי לב שהחדרים ממוקמים בקומה 4 שזה לא המיקום של חדרי האקסטיב שעליו סיכמתי מול טל אך למרות כל זאת עליתי למעלה ולראות במה מדובר וכשעליתי לחדרים אכן הבנתי שקיבלנו חדרים רגילים ולא את חדרי האקסטיב שעליהם שילמנו סכום כל כך גבוה,שוחחתי עם ברטה שהציגה את עצמה בתור סמנכ"ל בבית המלון היא הדפיסה את ההזמנה שלנו ולמעשה בפעם הראשונה ראיתי את ההזמנה שלנו שהנציג טל ממוקד קל תיירות סיכם עמנו כביכול שם היה כתוב שסוכם על 2 חדרי דלקוס בסכום של 8750 שח,אמרתי לברטה שלא כך הדבר וכי בטח נפלה פה טעות וכי סיכמנו עם טל על 2 חדרי אקסטיב ואפילו הייתי איתה כנה ואמרתי לה שהסכום שסיכמתי עימו היה גבוה יותר ממה שמעודכן פה בהזמנה ומדובר ב9500 שח,ברטה "הקטינה ראש" ואמרה שמבחינת המלון הם "מכוסים" וכי הם הולכים לפי ההזמנה וכי גם אין חדרים פנויים בקומות האקסטיב המשכתי בדין ודברים עימה וסיכמנו שהיא תתקשר לקל תיירות לשם בדיקה,היא שוחחה שם עם מנהלת בשם לימור ,ברטה הציגה לה את טענותיי אך לימור סירבה לעשות משהו בנידון וזאת כי אצלם במערכת מעודכן שסיכמנו עם טל על 2 חדרי דלוקס ,לאחר מכן הבטיחה לימור כי מנהל במחלקת ההזמנות ייצור עימי קשר למכשיר הסלולרי.



בשלב זה הבנתי שכנראה "עקצו" איתי ודרשתי מברטה לשוחח עם המנהל שלה ארצה לציין שבשלב זה אמרתי גם לברטה וגם לדורון שהציג את עצמו בתור מנכ"ל המלון שאני בסך הכל רוצה לקבל את מה שסיכמתי לא יותר ולא פחות וכי אופציה של נתינת נופשון בתאריך אחר במחיר מוזל יותר לא עומד על הפרק וכי אני עומד ודורש שאקבל את מה שסיכמתי אך גם דורון המנהל של ברטה הציג בפניי את ההזמנה שסיכמתי עם טל כביכול וטען שמבחינתו זוהי השורה התחתונה וכי הוא לא יעשה יותר דבר בנידון גם ברטה בשלב זה עזבה את הקבלה ולמעשה שניהם הותירו אותי לבד מול חברת קל תיירות.



לקראת השעה 12.30 התקשר אליי אלון (כמדומני) שהציג את עצמו בתור מנהלו של טל ובכלל בתור מנהל שירות ההזמנות,בתחילת השיחה הצגתי לו את טענותיי שלא זכו לשום מענה וכבר הבנתי מהטונים הראשונים שלו בתחילת השיחה כי הוא לא מתכון לעשות דבר בנידון וכי הוא מגבה ב100 אחוז את הנציג שלו,בשלב זה שאלתי את אלון מה היה הסכום שלטענת טל סוכמה העסקה,לתדהמתי טען אלון כי מדובר בסכום של 9.900שח!!!! בשלב זה כבר הבנתי שאכן משפחתי ואני נפלנו לתרגיל עוקץ של הנציג טל שסיכם עימנו סכום מסוים ותנאים מסוימים לא שלח לנו את פרטי העסקה ובמערכת של קל הוא עדכן דברים אחרים לגמרי,לאחר שהתעקשתי בשיחה מול אלון שיבדוק את הדברים סיכמתי מול אלון שהוא ייצור עימי קשר בעוד כמה דקות,לאחר כ10 דקות התקשר אליי מישהו חדש שהציג את עצמו בתור "טל" אותו טל שסגר עימי את העסקה,טל תקף אותי מתחילת השיחה לטענתו הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו וכי קיבלתי את מה שסיכמנו הוא אפילו שאל אותי בזלזול "האם קיבלתי את הנוף למפרץ כפי שביקשתי" ואמרתי לו שכן אבל בשלב זה הוא קטע אותי ואמר לי שהנה קיבלתי את מה שרציתי ,אמרתי לטל שסיכמנו על 9500 שח ולא על 9990 שח כפי שטען אלון בשלב זה טל הדהים אותי ואמר"אודי אני מצטער חלה פה טעות אתה צודק אכן סיכמנו על 9500 שח"פעם ראשונה שמישהו בחברת קל מבין את גודל הטעות ואת המחדל שהיה אמרתי לטל שלא רק בסכום חלה טעות אלא גם בסוג הנופשון אך טל שוב הכחיש זאת ולאחר כ10 דקות שיחה אמר לי שאלון יחזור אליי עם תשובות לגבי הטעות.(ארצה לציין שטל התקשר ככל הנראה מהטלפון הסלולרי האישי שלו).

חיכיתי וחכיתי עוד ועוד אך אלון לא התקשר רק לקראת 13.30 קיבלתי ממנו צלצול שאלתי את אלון האם שוחח עם טל ואכן אישר זאת שאלתי אותו מה תגובתו לגבי "הטעות" בסכום אלון אמר לי את המשפט הבא "מלפנים ומשורת הדין אזכה אותך 490 שח" אכן גם אני הוכתי תדהמה ושאלתי אותו האם הוא רואה זאת בתור פשרה או סגירה של המקרה והוא אמר מבלי לחשוב פעמיים כי הוא לא מאמין לי אך כדי לסגור את המקרה הוא מוכן יהיה לזכות אותי לפי סכות של 9500 שח אותו סכום מקורי שסיכמתי עם טל,אמרתי לאלון שאפילו טל זכר שסיכמתי עימו 9500 שח וכי הזיכוי הזה שאלון רוצה לתת לי הוא לא בגדר "טובה" וכי זה מה שהייתי אמור לשלם במקום,בשלב זה ביקשתי את הכתובת של הנהלת קל תיירות ואלון נתן לי את הכתובת ושאל אותי מדוע עניתי לו כדי להגיע לשם ולשוחח עם המנכ"ל של הרשת לגבי כל העסקה העוקצנית וגם על השירות הלקוי שהוא נותן לי אלון התחיל להתעצבן ואמר לי שרק עימו אוכל לשוחח ולא עם מישהו אחר וכי המנכ"ל לא משוחח עם לקוחות אך המשפט שבאמת הדהים אותי שאמר לי אלון היה "מעין לי שלא תצית את המשרדים" באותו רגע פשוט הודהמתי מהמילים איש שירות שמגדיר את עצמו בתור מנהל קורא לי בכל השיחה איש לא אמין ,שאני מנסה לסחוט אותו,וכי אני עלול להצית להם את המשרדים, אלון המשיך בתקיפה שלו וטען כי הוא לא מאמין לי וכי המסמכים של ההזמנה נשלחו לביתי אמרתי לטל ששום מסמך מטעם קל לא הגיע לביתי לא דרך הדואר ולא דרך הפקס אח"כ הוא טען שקיבלתי במייל ואז אמרתי לו אני מוכן לתת לו את כתובת המייל שלי כולל הסיסמא וכי הוא מוזמן למצוא את ההזמנה שמעולם לא קיבלתי,כששאלתי את טל מדוע הוא ציני עימי הוא טען כי השעה כבר אוטוטו 2 וכי אנחנו לפני החג וכי השיחה שלנו לא מוליכה לשום מקום ושהוא ציני עם אנשים שמנסים לסחוט אותו כדבריו אמרתי לו שאני לא מנסה לסחוט אותו אלא רק רוצה לקבל את מה שסיכמתי עם הנציג שלו חודש וחצי לפני,ואז אמרתי לטל שאני רוצה לבטל את כל העסקה וכי אני ומשפחתי נחזור לביתנו וכי לא נרצה לקבל את הנופש "הסוג ב " שנכפה עלינו אך אלון טען כי אנחנו יכולים ללכת הביתה אבל נחויב בסכום המלא בלי שום קשר אם ננצל את החופשה וממש הוא דחק אותי לפינה שלא משנה מה יהיה אנחנו בידיים שלהם ולא משנה אם רומינו על ידם עלינו לשלם את הסכום הגבוה אבל לקבל את נופש שלא ביקשנו,בשלב זה כשהבנתי שאין לנו הרבה ברירות וכי המלון לא יכול לתת לנו את מבוקשנו וכי גם אם נלך הביתה נחויב בסכום המלא החלטתי להציע לטל פשרה שאנחנו כן נשאר במלון אך בעתיד נקבל חופשה נוספת בסכום סמלי לפי ההזמנה הקודמת שלנו משמע חדרי "אקסטיב" טל ישר גיחך וצחק וממש זלזל בי ואמר "בטח סכום סימלי אולי אתה רוצה את הנופש הזה ב10 שח"ומשם המשיך ואמר שאני סוחט אותו וכי הוא מרגיש נסחט ושהוא יהיה כל השיחה ציני בשלב זה הוא כבר התרע בפניי שהשעה מתקרבת ל2 וכי המוקדים אמורים להסגר והפנה אותי לפניות הציבור של חברת קל שיושבים ברמת השרון בסוף השיחה אמר לי אלון כי הוא ייצור עימי קשר ביום ראשון לשם נתינת כ"א לשם הזיכוי אך לצערי אין לי אמון יותר לו בו ולא בחברה שלו וכי אני מפחד כי גם הוא ישקר לי וכי הוא בעצמו אמר לי לא להאמין לכל דבר שנאמר בטלפון ולקבל הכל בתור אסמכתא בנייר.



לצערי גם הפשרה שהצעתי לאלון נפלה על אוזניים ערלות,ולמעשה במשך כל ה4 הימים ששהינו במלון במקום להנות מהנוף לנקות קצת את הראש אחרי ששילמנו ממיטב כספנו נגרמה לנו עוגמת נפש רבה ביותר נאלצתי לראות את בני משפחתי בוכים ולא מבינים איך הכסף ששילמנו בעמל רב כל כך היה לשווא.



כעת לאחר הנופש ולאחר שבחנתי את הדברים הגעתי למסקנה שנפלנו לתרגיל עוקץ של חברת קל ע"י הנציג בשם טל ובגיבוי המלא של מנהלו אלון
כספי סוג הנזק :
קבלת נופש נוסף במלון דן כרמל עם 2 חדרי אקסטיב במחיר סמלי פתרון נדרש :

קל תיירות ונופש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה