|
|
|
|
|
|
תלונה על חוסר אחריות |
נושא התלונה: |
מורלי סימה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 21 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון הדר ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר ניכנסתי לחנות תמנון שנמצא בקניון הדר ירושלים וקניתי מעיל לבן כמובן שאני עובדת בטיפול זקנים לקחתי את האשה שאיתי לקנות משם בגדים קנינו שילמתי במזומן ויצאתי לאחר שבוע היה כבר קריר בירושלים לבשתי את המעיל ויצאתי לבדיקת רופא בקיון האחים ישראל רציתי לקנות מניופראם כמה דברים ופתאום ציפצפתי בכניסה כמובן שהייתה פניקה מה קנית אמרתי כלום אמרו לי לא יכול להיות ואז נזכרתי שיש עלי מעיל חדש המוכרת גילתה זמזם דיי גדול בצד המעיל נאלצתי ללכת לחנות תמנון אדר נמצאת בקניון האחים ישראל ולא היה להם מכשיר להוריד לי את הצפצפה אמרו לי ללכת לחנות שקניתי כאשר הגעתי לחנות שוב צפצפתי וכולם באו ושהלו למה אני מצפצפת אמרתי לא הורדתם לי את הזמזם מאחר ששילתי במזומן היו הזבניות צרכות לזכור אותי לפני אמון לקוחותוהתבישתי עד שזבנית אחת הכירה אותי אז האמינו בי אני רואה את חוסר האחריות של החברה כלפי לקוחות וכלפי החברה שלכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופנת תמנון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|