אי החלפה מוצר פגום בדגם אחר באותו מחיר |
נושא התלונה: |
שבת 22 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קריית גת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 18/5/2010 קניתי גי'נס בתמנון בסניף קרית גת, במחיר של 99 שקל, אחרי יומיים שלבשתי אותו היתפרק לי כפתור . ב22 למאי באתי לסניף על מנת להחליפו , שהיביאו לי גי'נס מאותו דגם חדש היבחנתי שהכפתור תפור באותו צורה שהיתפרק לי. ביקשתי ממוכרת להחליף ג'ינס לדגם אחר באותו מחיר, היא סירבה. אמרה שהיא צריכה לשלוח את הג'ינס הפגום לבדיקה ורק אחריי כמה ימים יחזרו אליי עם התשובה. אני חושב שקיבלתי יחס לא הוגן , אני חושב שלקוח שקנה מוצר והוא ניפגם מסיבת יצרן לא צריך לחכות שבוע ימים בישביל החלטה להחליף אותו לאחר או לא. גם כן דיברתי בטלפו עם מנהלת משמרת של אותו סניף וקיבלתי ממנה יחס מואד מעליב, עצבני וצעקני.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף בגי'נס אחר באותו מחיר ללא המתנת אישור , באותו יום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|