|
|
|
|
|
|
יחס מכוער וכעס לבקשתי להצטרף למועדון לקוחות הרשת |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה באופנת תמנון.
קנתי בסניף תמנון -קסטינה לאחר ששלמתי ביקשתי להצטרף למועדון לקוחות הרשת. המוכרת בקופה שביצעה את המכירה נטלי דהן אמרה לי למלא טופס הצטרפות מלאתיאת הטופס בכתב גגול וקריא , ומסרתי לה אותו היא לא הסתכלה בו בכלל ואמרה זה לא ברור(הכתב) הראתי לה שוב היא אמרה" זה בישבילך" לשאלתי מה לעשות ?"תמלאי חדש" אמרה.בקול רם ופנים זועפות אמרתי לה אני ממהרת והראתי שוב את הטופס הראשון שמלאתי, היא אמרה"זה לא ברור המספרים" חברתישעמדה לידי אמרה שכתבתי קריא וברור מאוד. מלאתי טופס חדש מסרתי לה אותו והיא השאירה אותו על הדלפק והסתכלה עלי בזעם.
|
עלבון וביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
פיצוי על היחס הפוגע -שובר זיכוי מתנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופנת תמנון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|