אי קבלת הזמה |
נושא התלונה: |
בייבקוב קונסטנטין |
שם/כינוי: |
יום רביעי 04 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי הרד דיסק ב 4.12 ב 6.12 הגיע שליח בלי להודיע. לא יכולתי לקבל מוצר ולכן ביקשתי להחליף כתובת. אחרי שבוע שאף אחד לא יצר איתי קשר, התקשרתי באצמי לחברה, כלומר מ12.12 שזו הפעם הראשונה, אז בחברה אמרו שתוך כמה ימים אני אקבל הרד דיסק. בפעם האחרונה דיברתי עם מנהלת שירות ותמיכה היום ב24.12, כאשר היא אמרה שהיא בודקת וחוזרת אלי, כעבור זמן שאף אחד לא התקשר אלי, שוב צילצלתי אליהם ו אחת הפקידות אמרה שמנהלת בכלל לא נמצאת.
מבואס מהעסקה, אין לחברה שירות בכלל
|
הוצאת סיחות טלפון |
סוג הנזק : |
החזר כספי או המוצר תוך יום עבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|