פרטי התלונה

תלונות חיון מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הזמה נושא התלונה:
בייבקוב קונסטנטין שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי הרד דיסק ב 4.12 ב 6.12 הגיע שליח בלי להודיע. לא יכולתי לקבל מוצר ולכן ביקשתי להחליף כתובת. אחרי שבוע שאף אחד לא יצר איתי קשר, התקשרתי באצמי לחברה, כלומר מ12.12 שזו הפעם הראשונה, אז בחברה אמרו שתוך כמה ימים אני אקבל הרד דיסק. בפעם האחרונה דיברתי עם מנהלת שירות ותמיכה היום ב24.12, כאשר היא אמרה שהיא בודקת וחוזרת אלי, כעבור זמן שאף אחד לא התקשר אלי, שוב צילצלתי אליהם ו אחת הפקידות אמרה שמנהלת בכלל לא נמצאת.
מבואס מהעסקה, אין לחברה שירות בכלל
הוצאת סיחות טלפון סוג הנזק :
החזר כספי או המוצר תוך יום עבודה פתרון נדרש :

חיון מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה