פרטי התלונה

תלונות חיון מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מסך נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מסך סמסונג "23
נקנה בתאריך 21/12/10, אחריות 3 שנים.
3 פעמים היה בתיקון עם מספר בעיות :
27/10/11 - לא נדלק ולא מגיב, נורות בלוח מקשים לא דולקים
31/01/12- מרצד, נכבה ונדלק לבד
26/02/12 - מרצד, נכבה ונדלק לבד
בתאריך 11/03/12 קיבלתי מסך מהתיקון פעם שלישית, ולמרות שבטופס תיקון היה כתוב שמסך עבר הרצת בדיקה, בעיה לא נפתרה.
היום 14/04/12 מסך שוב הפסיק לעבוד: לא נדלק, מקשים לא דולקים.
אין לי שום כוונה לשים מסך פעם רביעית בתיקון, כבר בפעם שלישית דרשתי החלפת מסך, נאמר לי שסוכן שעובד עם מחסני חשמל יצור קשר איתי, ברור שזה לא קרה.
החלפת במסך חדש פתרון נדרש :

חיון מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה