פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התבוננתי בחשבונית החודשית ולהפתעתי ראיתי כי אני מחוייבת כבר
במשך 3 חודשים ע"י חברת סלקט ויוניסל בסכומים שונים.
על מה בדיוק אני משלמת לכם ? מי אתם בכלל? מי נתן לכם רשות לחייב אותי
בכסף?
אני מתכוונת לפנות לכל מי שצריך בנושא... חוצפה והונאה.
אבקש לראות מסמך כלשהוא שמהווה את הסכמתי לחיובים אלה בכוונתי להגיש תלונה במשטרה.
כספי סוג הנזק :
אבקש זיכוי מלא בגין החיובים שנעשו ללא הסכמתי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת Micropay - פנינו אליהם בנושא והם עדכנו אותנו כי הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. תגובה:
ספק השירות חזר ללקוח. הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה