פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קבוע על רינגטונים של הוזמנו ולא הורדו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי חיוב קבוע של מעל 20 ש"ח כל חודש בטלפון אורנג' על 4 רינגטונים כל חודש , מעולם לא הורדתי רינגטונים ומעולם לא ביקשתי ואישרתי למישהו לחייב אותי.
אני מנסה מזה מספר ימים לאתר את הגורם המטפל , בכל יום אני מתקשר לCELLACT ומציין כי מדובר ברינגטונים , הפניה מועברת ל CELLACT אודישנים והם חוזרים אלי אך הם לא יכולים לעזור כי הם לא עוסקים ברינגטונים, והסיפור חוזר חלילה אני מתקשר מבקש א' ובערב מתקשרים מ ב' שאין להם קשר ל א'.
נראה לי שמשחקים איתי בכוונה תחילה על מנת לא לפתור לי את הבעייה שכן אני מקור הכנסה קבוע ללא צורך בעבודה או מן שירות כל שהוא..
שמישהו יענה לי מיידית ויתן לי פתרון פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת Micropay ובחיובים של חברת Amigochat - פנינו אליהם בנושא והם עדכנו אותנו כי הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. תגובה:
ספקי השירות חזרו ללקוח. הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה