פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא סיבה בחשבון הסלולר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/8/2008 חוייבתי בסכום של 8.66 ש"ח ללא כל סיבה נראית לעין.
ביטול זמן בצורך לטפל בבעיה סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי על אובדן זמן פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.

לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.

חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת Micropay - פנינו אליהם בנושא והם עדכנו אותנו כי הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית.
תגובה:
הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה