פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חוזרים שלא כדין!, -הונאה- נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מדי חודש אני נאלץ לשלם בין 10-30 עבור תוכן סלולארי, שאיני רכשתי, חברת סלקט מבצעת הונאה בחשבונות לקוחותיה, ומחייבים ללא ידיעתם סכומי כסף עבור תוכן שלא נרכש.
בשנה האחרונה שילמתי לחברת סלקט כ259.59 שקל , פשוט סתם..
יצרתי קשר עם החברה שהסכימה לזכות אותי במלא הסכום, ולחסום את חשבוני לשירותי תוכן, אך כעבור חודש, לא קיבלתי שום זיכוי, לא קיבלתי שום פירט עבור התוכן שלכאורה רכשתי, והכי גרוע.. חויבתי שוב ב30 שקל עבור תוכן סלולארי.
זה פשוט מאוד הונאה, חברת סלקט יכולה לחייב את הלקוח בלי ידיעתו ופשוט למשוך כמה כסף שבא להם. לא יתכן מצב כזה, ואני דורש פירוט של התוכן הסלולארי , כי אני לא רשכתי שום תוכן, ואני רוצה לראות עבור מה מחייבים אותי, אבל אני בטוח שהם לא רוצים להראות עבור מה, כי אין על מה, לא רכשתי שום תוכן סלולארי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת Amigochat - פנינו אליהם בנושא והם עדכנו אותנו כי הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. תגובה:
ספק השירות חזר ללקוח. הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה