פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני כחודש וחצי הבחנתי בחיובים מוזרים בחשבונית פניתי לאורנג ונאמר לי כי אלו חיובי הודעות שנשלחות אליי, נתנו לי מספר טלפון והתקשרתי ענתה נציגה שתפקידה לקחת פרטים שיחזרו אליי תוך 48 שעות, זה כמובן לא קרה התקשרתי שוב ודרשתי שמישהו יענה ויסביר לי את מהות החיובים עבור הודעות שאני אפילו לא יודעת עליהן שוב לקחו פרטים וממש הבטיחו שיחזרו אליי, זה לא קרה אחרי שבועיים קיבלתי טלפון סוף סוף אך הנציגה אמרה שזה לא קשור אליה והיא משאירה פנייה למי שמטפל בזה שאלתי אם בטוח יחזרו אליי ולא אצטרך להתקשר שוב אמרה שבטוח...עד היום שבועיים וחצי אחרי הטלפון האחרון אף נציג לא חזר. הצעד הבא שאני הולכת לבדוק יהיה כבר חמור הרבה יותר, אני בטוחה שכמוני הרבה מקבלים הודעות שלא ביקשו וללא כל הרשמה והם מחוייבים עליהם בסביבות 5 שח להודה תבדקו טוב טוב כי הנה חברה רמאית, שפשוט רוצה לגנוב כסף תתביישו על רמאות ושירות מתחת לכל ביקורת!!!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי הולם!!!! פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת Micropay - פנינו אליהם בנושא והם עדכנו אותנו כי הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. תגובה:
ספק השירות חזר ללקוח. הלקוח קיבל מענה והסבר על חיוביו טלפונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה