פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה דומה לשאר התלונות באתר נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם! (לאנשי סלקט במיוחד}
בחודשיים האחרונים הנייד שלנו מחוייב ע"י חברת סלקט בכ-50 ש"ח, ללא כל הזמנה מאיתנו, לפני כחודש פניתי לחברת הסלולר שלי ונעניתי שיחסמו את הספקים החיצוניים , לפני מספר ימים קבלתי חשבונית נוספת מחברת הסלולר וגם בה היה חיוב של חברת סלקט של יותר מ-50 ש"ח, פניתי שנית לחברה הסלולרית,נתנו לי את הטלפון של סלקט, התקשרתי ונאמר לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות,והפקידה רק מעבירה את ההודעות, בקיצור כמו בהודעות האחרות שנרשמות כאן באתר, די נמאס תפסיקו "לקחת" מאיתנו כסף, ולהשיב בצורה "אלגנטית" שאתם רק ה"צינור" כפי שאתם כותבים, פשוט תחזירו את מה שלקחתם, והפסיקו לשלוח ללא בקשת הלקוח.
איני מכיר אתכם,איני רוצה להכיר אתכם,ואני לא מבין איך אתם מעזים לקחת את כספי ללא רשותי.
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", פנינו אליה בנושא ולהן תגובתה: הלקוח (או מי מטעמו) נרשם לשירות תזונה נכונה בתאריך 23.2.09 בשעה 20:30 לאחר שהוגדרו באתר גיל, גובה ומשקל רלוונטיים. לאחר מכן נשלחה למכשיר הסלולרי של בעל קו זה הודעה עם סיסמא ייחודית, אותה הזין בעל המכשיר (או מי מטעמו) באתר לצורך סיום ההרשמה. השירות בוטל לבקשתו לאחר שיחתנו עמו ב19.5.09 ב14:28.

תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח, ענתה על שאלותיו והסירה את השירות לבקשתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה