פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים אותי כבר מספר חודשים על הודעות שכביכול שלחתי או ביקשתי שישלחו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי למצב שפשוט נמאס לי מהחיובים האלה..לפני חודש התקשרתי וביקשתי לבטל את השירותים של CELLACT אך מסתבר שאני עדיין מקבל חשבונות על הודעות SMS.
אני מתכוון להתקשר אליהם כל יום עד שיזכו אותי ובמידה ולא יזכו אותי אני אסע למשרדי החברה ובמידה ונצטרך נשתמש באלימות על מנת להוציא את הכסף בחזרה...אני לא פרייאר !!!
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.
לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.
חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", פנינו אליה בנושא ולהן תגובתה:

הלקוחה-אורטל נרשמה לשירות אסטרולוגיה בתאריך 28.6.09 בשעה 17:00 לאחר שהכניסה באתר את תאריך הלידה + מספר הטלפון שלה. לאחר מכן היא קיבלה למכשיר סיסמא - אותה הכניסה לאתר השירות.
השירות בוטל ב14.7.09 בשעה 12:53 לבקשת אורטל,כמו כן ב13.8 הלקוח פנה שוב ונציגתנו דיברה עם אלעד שהסבירה לו כי השירות בוטל. חזרנו היום שוב ללקוחה והנושא טופל שוב מולה.
תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה ללקוחה והנושא הוסבר לה שוב.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה