פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חוזרים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בני בן ה-15 מקבל מזה מספר חדשים חיוב בגין שימוש בשירותי תוכן של חברת סלקט. פניות חוזרות לחברה לבטל את השירות נתקלות בתשובה "יחזרו אלייך תוך 48 שעות". זה קרה לפני חדשיים וגם לפני חדש והחיובים ממשיכי . אולי בני נירשם לאיזה שהוא אתר הורדות , אולי הוא הצביע דרך הסלולר וואולי לא
מה שבטוח זה שההתנתקות מהשירות למרות הבקשה המפורשת לא מצליחה
ואנחנו ממשיכים לשלם. במקרה זה יש לי טענות גם כלפי חברת הסלולר - אורנג' שמשמשת במקרה זה כגובה כספים שהשתלט על כרטיס האשראי שלי ואין לי שליטה על הסכומים שהוא מושך
ביטול מיידי, החזר כספי גם על עוגמת נפש וגם על חיוב סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, בניגוד לטענת הלקוחה - יצרו עמם קשר 3 פעמים בעבר, הוסבר להם על החיובים וצורת ההרשמה לשירותים. אחראית מטעם השירות חזרה היום ללקוחה והנושא טופל שוב מולה. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה ללקוחה והנושא טופל שוב מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה