פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה ע"י ס,מ,ס< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שפיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לבני בן ה 11 יש נייד של סלקום , נוכחנו בחודשיים האחרונים ,שכרטיס
שיחות הטוקמן של הילד מתרוקן במהרה, למרות טענותיו שממעט לשוחח,
היום גילינו את המקור, לאחר בירור עם סלקום ,בסיום הבדיקה הודיעו לי שחברת סלקט שולחת לו ס,מ,ס יום יום כמובן שזה על חשבוננו
ללא ידיעתינו , בקשתינו, או אישורינו, לא פנינו אליהם ,ולא ביקשנו את שירותם,אך הם מצאו דרך מכוערת לדחוף יד גסה ומסריחה לכיס של ילד בן 11 ,ולחייב את כרטיס הנייד שלו ברמאות, ליצור לעצמם עושר עושק !!
עלבון, סוג הנזק :
החזר כספי + תלונה למשטרת ישראל על גניבה+הפצת מייל ארצי אזהרה מהם פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", אחראית מטעם השירות ובנוסף אחראית מחברת סלקט חזרו השבוע ללקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת" אשר סיפקה את השירות ובנוסף אחראית מחברת סלקט חזרו השבוע ללקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה