פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שליחת sms. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אלעד ובחיוב הסלולארי האחרון שלי ראיתי חיוב ע"ס 40 ש"ח מחברת cellact.
משיחה עם נציג שירות של החברה הסתבר לי שנשלחו אליי שלושה sms שעלות כל אחד מהם 13 ש"ח.
לא זכור לי שנתתי איזשהו אישור לחברה הנ"ל לסמס לי ועוד לחייב אותי על כך, חושב שזו חוצפה וחוסר בושה, מבקש החזר כספים מיידי!!!
כספי סוג הנזק :
החזר הכספים בגין שליחת ה- sms פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "דאבלטק", אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה