פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות אי שימוש בשירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מסתבר שקיימת חברה בשם סלאקט שתפקידה לגבות דמי תיווך
בעלות של קרוב ל 13 ש"ח על כל שליחה אחת כזאת (הכל זה לפני מע"מ) על כל ההצבעות בטלפון לתוכניות טלויזיה למינהם כאלו או אחרות. בלי ידיעה שאתה חבר בשירות או שיש את השירות הזה,או החברה הזאת או העלות,איזהאין שום הסכם כלשהו שאתה לפחות תהייה מודע לעניין.
מעבר לזה שלא השתמשתי אפילו פעם אחת בשירות זה או אחר(הצבעות כלשהם)
חברת הסלולר סלקום עוד גובה את התשלום והיא מעבירה את הכסף אליהם,
בשיחה עם סלקום נאמר לי לפנות למספר 09-9704186 (הם גובים כסף בשבילם עובדים בשיתוף איתם(וחוץ מטלפון אין להם שום מידע עליהם מאד מעניין)
שמה זה שירות לקוחות,כשצלצלתי הטלפון עבר עקוב אחרי מאחד לשני(כאילו שיש להם משהו להסתיר),וענתה לי אישה נחמדה,שלא ידעה שום דבר על החברה, טלפון ישיר מיקום, איש קשר...רק ידעה לאסוף נתונים ולהגיד שיחזרו אליי(בתקווה שבאמת יחזרו) גבו ממני בקירוב של 65 ש"ח על 5 פעולות שבכלל לא עשיתי. ביחד עם מע"מ זה יוצא 75 ש"ח... מה עושים במצב כזה ?
שאין פרטים על החברה, אין למי לפנות,אין מקום לגשת לבירורים
יש רק אפשרות אחת והיא לחכות שהם יחזרו אליי וגם זה מתי שנוח להם
אם בכלל הם יחזרו
מה שכן עשיתי זה ניתקתי את כל שירותי התוכן(אבל אז אני מאבד תכנים שאולי כן ירצה להשתמש בעתיד
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "דאבלטק", אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה