פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור שרות תוכן בלא ידיעתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת סלקט גובה עבור שרותי תוכן בדרך ערמומית שהיא מבחינתי בחזקת הונאה !!! סלקט פנתה לבני בן ה15 עם מספר שאלות לגבי גיל ומשקל ובקשה את אישורו לקבלת SMS. הילד טוען שלא ידע שהדבר כרוך בתשלום... לא די בזאת שהוא כקטין אינו מוסמך לאשר עסקאות כספיות הוא אינו הבעלים של המכשיר!!! אין ספק שסלקט יודעת זאת ומנצלת את המצב שהטלפון ברשותו ...
כספי סוג הנזק :
אישור של מבוגר, אישור של בעל המכשיר, חתימה או הסכמה טלפונית ולא בSMS פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", אחראית מטעם השירות חזרה אליו והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה אליו והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה