פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור ספקי תוכן חיצוניים נושא התלונה:
סמוכה משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
בתאריך הנ"ל הבחנתי בחשבונות הטלפון הסלולרי שלי בחברת אורנג' בחיובים של CELLACT על תוכן חיצוני, מיד בדקתי אחורה ומצאתי שאני מחויב עבור תקופה מ-19/5/09-18/6/09 סך של:43.30ש"ח עבור 25 פעמים שרותי מידע.
עבור תקופה מ-19/6/09-18/7/09 סך של: 48.50 ש"ח עבור 28 פעמים שרותי מידע.
עבור תקופה מ-19/7/09-18/8/09 סך של: 53.69 ש"ח עבור 31 פעמים שרותי מידע.
עבור תקופה מ-19/8/09-18/9/09 סך של: 54.56 ש"ח עבור 32 פעמים שרותי מידע.
סה"כ: 200.05 ש"ח.
פניתי לנציגי אורנג' אשר טענו שמשרד התקשורת מחייב לא לחסום שירותים חיצוניים, אבל אם אני רוצה הם יחסמו לי את הטלפונים מעכשיו.
לשאלתי מדוע לא מיידעים את המנויים על כך? ענו שהכל מופיע בחשבון הטלפון, ואני יכול לברר במספר טלפון אשר מופיע בסוף החשבונית.
צלצלתי לחברה והנציגה אמרה לי שחייבו אותי על שירות תזונה נכונה אשר כביכול אני ביקשתי, ומאז שולחים לי תפריט תזונה יומי ב-SMS.
בקשתי תדפיס על החיובים הללו שגם יראו לי היכן ביקשתי את השירות הזה אז היא אמרה שזה בלתי אפשרי והחיוב לא בא ישיר מהם אלה מחברה בשם SENSE ומסרו לי מס' פקס: 03--6442466, כדי להתלונן.
לא שלחתי אליהם תלונה היות וקראתי הרבה תלונות על חברת CELLACT, ופניתי אליכם.
ברצוני לציין שלא הזמנתי כל שירות שלהם, ולא קיבלתי שום תפריט היות ומיד הייתי מבחין ומנסה לעצור את זה.
אני מאד כעוס על חברת הסלולר אשר מאפשרת להונות לקוחות, ומסתמכים על כך שהרבה לקוחות לא שמים לב לחשבון.
אני מבקש מכם לעזור לי לקבל את הכסף אשר הוצא ממני במרמה.

אודה לכם על תגובה לתלונה.

בכבוד רב, משה.
עגמת נפש והפסד זמן סוג הנזק :
לאפשר ללקוח להחליט איזה שירות הוא רוצה אם בכלל,ולחסום את החברות האלו. פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", אחראית מטעם השירות חזרה אליו שוב היום והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה אל הלקוח שוב היום והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה