פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה מיום 12/10/09, בנושא חיוב עבור ספקי תוכן חיצוניים. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
אני ממש נדהם לקרוא את תגובת חברת Cellact:
ציטוט(בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", אחראית מטעם השירות חזרה אליו שוב היום והנושא טופל מולו.) סוף ציטוט.
בתשובה זו ללא בדיקה הם מסתפקים ובזה סיימו את תפקידם...
אכן טילפנה אלי נציגה מטעם חברת SENS ולא החברה שמוזכרת בציטוט, וטענה שאני נרשמתי באמצעות הטלפון מסרתי פרטים, קיבלתי סיסמא, ותפריט יומי כפי המתואר בתלונתי הקודמת.
לשאלתי האם אני יכול לקבל מסמך מודפס המוכיח שאכן אני הוא המזמין והוכחה שקיבלתי תפריטים יומיים במשך 116 יום, ענתה שאינה יכולה לשלוח לי הוכחה וזה רשום אצלם והוסיפה שמבחינתה אם אורנג' חייבה אותי בחשבונית, זה בשבילה ההוכחה, ובזילזול הוסיפה שאם זה לא מוצא חן בעיני אני יכול לפנות לבית משפט. כך הסתיימה השיחה, ואז נציג חברת Cellact עונה: ציטוט (אחראית מטעם השירות חזרה אליו שוב היום והנושא טופל מולו.) סוף ציטוט.
ראיתם? כך הנושא טופל... על ידי נציגת חברה אחרת SENS, מעניין איזו חברה תגיב להמשך התלונה הפעם. מי יודע כמה חברות מעורבות בהונאת הצרכן.

אודה על המשך הטיפול.

משה.
עלבון, ונזק כספי סוג הנזק :
לחסום את כל החברות אשר אינן מחתימות את הצרכן על הזמנת שירות, והוכחה מתועדת במסמך. פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת" (Sense), אחראית מטעם השירות של Sense חזרה ללקוח שוב מספר פעמים ובנוסף חזרה אליו אחראית מחברת סלקט מספר פעמים והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם השירות של Sense חזרה ללקוח שוב מספר פעמים ובנוסף חזרה אליו אחראית מחברת סלקט מספר פעמים והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה