פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירותי מידע / CELLACT נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
02.11.2009
אל :
cellact שירותי מידע
מאחר ואני לא ביקשתי ממכם כל שירות מידע ולא השתמשתי אי-פעם שירות שלכם ולא התייחסתי לאף הודעת SMS של סוכני שירות המידע ואף אין לי מושג מי סיפק ל -cellact שירותי מידע את הפרטים אודותיי וכמובן וברור שאני לא מסרתי את פרטי כרטיס אשראי שלי כאמצעי תשלום לחיוב במידה וכביכול יספקו לי שירותיכם לפי בקשתי, תמוהה אני שהחל מ- 04/09 אתם גובים תשלום כעבור שירותי הספקים חיצוניים , בלא הסכמתי לכך ולא בצדק באמצעות חשבון אורנג' שלי. למותר להדגיש כי פרטי הכרטיס האשראי שלי מסרתי לחב' אורנג' לחיוב בגין השירות של חברת אורנג' בלבד והכרטיס האשראי שלי לא הפקר שחב' אורנג' תיגבה תשלום לפי דרישות חסרת יסוד של סוכני שירותי מידע למינהם.

היום ביקשתי מנציגת שירות הלקוחות של חב' אורנג' בפנייה מס'235761530 לחסום לאלתר העברת כל הודעת cellact שירות המידע למנוי מס' 0546309652 .
לאור הנטען לעיל מבקש מכם כאן בכתב כי עליכם להחזיר את תשלום שאתם גביתם ממני, שלא בצדק , באמצעות חב' אורנג' ואני בספק כי אם לא חרגתם בשמוש כרטיס אשראי שלי לרע כאשר גביתם תשלום שלא בהסמתי לכך בפניכם בכתב או בפני חב' אורנג' או תמציאו לי הוכחות שאני השתמשתי בשירותי מידע כלשהם וכיצד ???
בכבוד רב ,
אברהם בהר
כספי סוג הנזק :
החזר חיוב פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", אחראית מטעם השירות חזרה אל הלקוח לאחר פנייתו ושוב היום והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה אל הלקוח שוב היום והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה