פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים עבור מידע שמעולם לא התקבל וללא אישור של בעלי כרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
חוצות שפיים ת.ד 286 60990מיקוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בדקתי לאחרונה חשבונות אורנג' שלי ושל אישתי וראיתי שם חיובים מוזרים של 20 30 לפעמים של 40 ש''ח תחת קטגוריה של מידע. בדיקה מעמיקה של חיובים של טלפון שלי מצביע על עובדה שמהחשבון אורנג' שלי התחילו לגבות סכומים בספטמבר השנה ואצל אישתי גובים את זה מספטמבר 2007 .היא לא בודקת חשבוניות וכנראה כאן הטעות שלה.מחר אני מתכוון לגשת למרכז אורנג' ולחסום כל השירותים החיצוניים.
כמוכן שלחתי מכתבים לחברות סלאקט ,יוניסל עם דרישה לקבל העתק של חוזה חתום על ידי וע''י אישתי לקבלת תוכן בתשלום. בינתיים עוד לא הספקתי לקבל תגובה.
כמוכן לא הבנתי איך חברות סלולר פתאום אין להם שום קשר לחברות המידי האלו שמשתמשות בתשתיות סלולאריות. אנשחנו משתמשי טלפון משלמים על כול פיפס קטן עשרות שקלים.לא יכול להיות שלחשברות סלולר אין רווח בדבר הזה.
טלפון שלי רשום במערכת.טלפון של אישתי ממנו גובים כספים ימסר למנהל מערכת לפי הדרישה
כספי סוג הנזק :
התנתקות משירות,החזר כספים והתנצלות. פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, המנויים של הלקוח חויבו ע"י 3 חברות – אחראית מחברת סלקט יצרה קשר עם הלקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מחברת סלקט יצרה קשר עם הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה