פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שירות שלא בקשתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
משמר הנגב ד.נ.נגב85315 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר קבלתי חייובים עבור שירותים שלא בקשתי.


בחודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר קיבלתי בטלפון סולולרי, אורנג' 0546803154
חיובים כנראה עבור בוקר טוב שקבלתי מאורנג'.לא בקשתי ואני אינני צריך שיודיעו לי כל יום שאני "יורד בגדול ליום א'"י. אני מבקש א'. להפסיק שירת זה.
ב' לא לחייב אותי בתשלוםב-15/01/10 על סך99.21 ש"ח
ג'ן להחזיר לי את הסכום של 228.03 ש"ח שנגבו ממני, שלא כדין בחודשים אוקטובר ונובמבר2009



כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת", שירות הלקוחות מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת" חזרו אל הלקוח לאחר פנייתו. בנוסף חזרה אליו היום אחראית מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת" והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם חברת " גרטלר דוידוב תקשורת " חזרה היום אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה