פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור סמס נכנסים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אשתי התחברה למנוי יומי לקבלת מתכוני דיאטה ב-סמס. למעשה,היא מקבלת בסמס כתובת אתר אינטרנט שבו אמורה להיות המתכון. כשהתחברה, נודע לה שתוכל להתנתק בכל רגע בתוך האתר האינטרנט ולא נודע לה על שום תשלום. הנוכלות:
האתר ריק!! ואי אפשר להתנתק!! היום הסתכלנו במקרה על החשבונות הסלולר של החודשים האחרונים... היא חויבה בכ-50 ש"ח בכל חודש עבור שירותי מדע מ-CELLACT.
אין לנו מושג איך אפשר לעצור את הנוכלות הזו? כמובן שאורנג' לא תמכה בכלל (למעט אפשרות לשלול אפשרות לקבל כל הודעות פרסומיות)
האתר מתחיל ב- wap.sense.co.il
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת" (sense), אחראית מטעם השירות חזרה אל הלקוח והנושא טופל מולו. לאחר מכן אחראית מטעם סלקט חזרה אל הלקוח ווידאה שקיבל תשובות לשאלותיו. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה אל הלקוח והנושא טופל מולו.
לאחר מכן אחראית מטעם סלקט חזרה אל הלקוח ווידאה שקיבל תשובות לשאלותיו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה