פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא ידוע בחשבונית אורנג' נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זו החשבונית הראשונה שאני מקבל מאורנג' לאחר מעברי מסלקום, בנוסף לעובדה שהייתי צריך לבטל כמה שירותים מרגע הצטרפותי כאשר בחודש הראשון הם חינם ולאחר מכן תשלום דרש ממני 3 שיחות עם נציגי שירות. להפתעתי אני רואה בחשבונית הראשונה שנגבו ממני על ידי חברת CELLACT ב-12.88 ש"ח על משהו שקרה 3 פעמים- אין לי מושג מה זה? למה זה? ואני אחד שנזהר מאוד מאוד מאוד כי אני מודע לכל הנוכלים שרק מנסים לגנוב ולא להרוויח כסף בהגינות. בושה וחרפה.
כספי סוג הנזק :
החזר של 12.88 והסבר מפורט על הליך הגבייה המסתורי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.בנוגע למקרה הנ"ל - מבדיקה שערכנו ,לא נמצא חיוב למנוי 0525556337 דרך חברת סלקט בחצי שנה האחרונה.אחראית מטעם חברת סלקט חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם חברת סלקט חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה