פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן להתנתק מרישום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בטעות נכנסתי ומילאתי פרטים כדיי להשתתף בחידון טריוויה
כשניסיתי לבטל לפי ההוראות לאחר ששמעתי כ-40 דקות את הפרסומות של החברה נותקתי ללא יכולת לשוחח עם מישהו וביטול ההשתתפות


הזנת הקוד מהווה הסכמה לתנאי השירות
במידה ולא קיבלת קוד לחץ כאן

ברגעים אלה נשלח SMS למכשירך עם קוד אישי. זמן משוער להגעת ההודעה למכשירך כ29 שניות. אנא המתן...

שגיאהתנאי השירות: אתר זה הינו אתר רישום למשחק טריוויה בתשלום שבועי מתחדש בעלות של חמישה עשר שקלים לשבוע ובשני שקלים למענה על שאלה. כלומר, בכל שבוע יחויב מכשירך בעלות חמישה עשר שקלים ובנוסף תחויב בשני שקלים עבור כל שאלה שתבחר לענות עליה. את השירות ניתן להפסיק בכל עת באמצעות פניה לשירות הלקוחות בטלפון: 050-8063755. בזמן המשחק תתבקשו לענות על שש עשרה שאלות טריוויה בנושאים שונים. עלות רישום ראשונית למשחק בעלות: חמישים אגורות. החיוב בגין השירות מתבצע מדי שבוע עד שתבקש להפסיק את השירות. מידי חודש יתבצע שלב בחירת הזוכה אשר ענה נכונה על כל השאלות. אם יהיו מספר משתתפים אשר ענו נכונה על כל השאלות יתבצע ביניהם שלב שובר שוויון בהתאם לתקנון . אם אינך בעליו של המכשיר הסלולארי עליך לקבל את הסכמתו המלאה של בעליו הרשום של קו הטלפון כדי להירשם לשירות. השימוש בשירות מיועד למכשירים סלולאריים בכל הרשתות. במהלך ההרשמה תשלח למכשירך הודעה עם קוד אותו יש להזין באתר כחלק מתהליך ההרשמה. הזנת הקוד מהווה הסכמה נוספת לתנאי השירות, לתקנון השרות ולעלויותיו. הזנת הקוד מהווה אישור שלך לפיו הבנת את תנאי השירות.

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.בנוגע למקרה הנ"ל - מבדיקה שערכנו ,לא נמצא חיוב למנוי 0522915527 דרך חברת סלקט .אחראית מטעם חברת סלקט חזרה ללקוחה והנושא טופל מולה. תגובה:
אחראית מטעם חברת סלקט חזרה ללקוחה והנושא טופל מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה