פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא ידועים וגניבת כסף נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבוניות האחרונות אני צפיתי בחיובים שתהקבלו מהחבר ההזאת על רינגטונים וכדומה ואינני יודע במה מדובר פניתי לטלפון שהיה רשום ואמרו לי שיחזרו אלי בתוך 48 שעות וכל זמן שהם לא חוזרים זה כסף שנסגר לי בחשבונית אני רוצה לבטל את השירות לגמריי ולקבל תשובות והחזר כספי על הדבר!הדבר פגה בי בחשבונית בסביבות 90 לחודש ואני רוצה החזר כספי !
כספי סוג הנזק :
ביטול שירות והחזר כספי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של 2 חברות-"אמיגוצ'אט" ו"ספידביט". נציגי שירות הלקוחות מטעם החברות הנ"ל חזרו אל הלקוח יום לאחר פנייתו הראשונה והיחידה - והנושא טופל מולו. תגובה:
נציגי שירות הלקוחות מטעם החברות " אמיגוצ'אט" ו"ספידביט" חזרו אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה