פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בסכום גבוהה מחברת CELLACT נושא התלונה:
נאסר היבה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לפני כחודש הגיעה לבית חשבונית מחברת הסלולר שאנחנו משתייכים אליה מצורפת בסכום שקשה לעכל אותו שקרוב ל4000 שקלים לשני מכשירים על אותו שם ובבדיקת החשבונית ראינו שהמספר שלי יש לו את הסכום הגבוהה ביותר מהמספר הראשון דפדפנו בחשבונית וראינו שחברתCELLACT לקחה סכום של 3000 ומשהו יצרנו קשר עם סלקום לברר על מה גבו הסכום לא יכלו לעזור חוץ מלהפנות אותנו לחברה ויצרנו קשר איתם וספיציפית נוצר קשר עם ספק מהחברה הודענו על הסכום שגבו מאיתנו ותוך כדי בדיקת הספק למצב הזה אמר שלא יכול להיות שהסכום הזה נכון כי לדבריו מופיע אצלו במחשב שסה"כ החיוב שלנו מ27.09.09-25.03.10 הוא סה"כ 600שקלים וחשוב לציין שכל חשבונית יורדת מחשבון הבנק דרך הוראות קבע ואפילו אם היה שימוש באינטרנט והודעות בתקופה ההיא אני בטוחה שאפילו הסכום לא יגיע ל-1000ש"ח אשמח לטיפול בבעיה הזאת בהקדם כי זה סכום לא קל וההוראת קבע יורדת מהחשבון של אמא ושני המכשירים רשומים בשמה ואמא רוצה להפנות את הניירות לעורך דין אני מקווה שהעניין לא יגיע לעורך דין רוצים למצוא פתרון חשוב לציין גם שהשירות מהחברה הזו ברגע שנוצר איתם קשר עם הספק חסמנו אותו ומקווה לקבל טיפול בעניין הזה באופן רציני ומהיר
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של 2 חברות-"גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ" ו"pocket worlds". נציגי שירות הלקוחות מטעם החברות הנ"ל חזרו אל הלקוחה לאחר פנייתה- והנושא טופל מולה. תגובה:
נציגי שירות הלקוחות מטעם החברות " גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ " ו"pocket worlds" חזרו אל הלקוחה והנושא טופל מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה