פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על SMS שקיבלתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבון אורנג שלי גיליתי שיש לי חיוב של חברת Cellact של שני SMS שקיבלתי בסכום של 42 ש"ח .
אין לי מושג מי הרשה להם לקחת לי כסף. לפני כחודש נרשמתי לאתר ששלח לי סיסמה אולי זה הם? שם החברה דאבלטק בעמ,
אני דורש החזר במיידי של הכסף ולהתריע גם לאחרים על החוצפה שיש לחברות הנ"ל לשלוח יד לכיס של אנשים תמימים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של החיוב. פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "דאבלטק", שירות הלקוחות מטעם חברת "דאבלטק" חזרו אל הלקוחה ב12.5.10 והנושא טופל מולה. תגובה:
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת "דאבלטק" חזרה אל הלקוחה והנושא טופל מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה