פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בידיעתי על ידי חברת סלאקט נושא התלונה:
שואח וליד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
אורנג' Orange סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בחשבונית אחרונה חויבתי בסכום של 50 שקלים על ידי חברת סלאקט בגין שרותים
שלטענתם חויבתי אני בכל אופן אין לי צורך בשום שרות של אף גורם מלבד אורנג'
נציג אורנג' אינו מזכה אותי בגין חיוב 50 שקלים
לא יתכן שיבצעו בכרטיס האשראי שלי חיובים שלא ביקשתי
בפניתי לחברת סלאקט נאמר לי שישנם הרבה טעויות שנגרמות
אבקש להחזיר לי את החיוב שנגזל ממני בדרך מרמה
זואת גניבה בצהרי היום
מצרף טלפו ן0543333476 ששי
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי סך 50 שקלים פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "pocket worlds", שירות הלקוחות מטעם חברת pocket worlds" " חזרו אל הלקוח מס' פעמים מיום פנייתו והנושא טופל מולו. תגובה:
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת " pocket worlds" חזרה אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה