פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון סלקום של ילדה בת 10 עבור שרותי תוכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1. לביתי בת ה 10 טלפון נייד של חברת סלקום כאשר החיוב החודשי מנוכה מחשבוני.
2. להפתעתי קיבלתי חיוב גבוהה מאוד המורכב העיקר מחיוב עבור שרותי תוכן של חברת סלאקט, חברת שמיר מערכות וחברת יוניסל.
3. מברור מקיף עולה כי קיים מנגנון פיתוי משולב אינטרנט לקבלת שרותי תוכן, (אסטרולוגיה, רינגטונים, חדשות ערוץ הילדים ועוד), קהל היעד הינו קטינים, כאשר לא מצוין שהשרות בתשלום מה מחירו וכי מדובר בהתקשרות קבועה וחוזרת. בשרשרת זו המתחילה בחברת הסלולר,עבור לחברות הנותנות שרותי טכנולוגיה ולבסוף חברות קקיוניות. כל שרשרת מזון זו "לא אחראית". לא חברת הסלולר שהפנתה אותי לחברות הטכנולוגיה, לא חברות הטכנולוגיה שהפנו אותי לחברות קקיוניות שלא עונות אף לטלפון.
4. מבדיקה מול רשם החברות עולה גם שקימת בעלות ושותפות בין החברות, כולל בעלות חלקית של חברת הסלולר בחברות הטכנולוגיה שמשמשות צינור.
5. בנוסף, בסלקום לא ניתן לחסום לחלוטין שרותי תוכן. החסימה הינה זמנית עד לקבלת SMS הבא. החזר תשובה משמש אישור לפתיחת שרותי התוכן שוב.
6. לחברות הצינור ( סלאקט , שמיר מערכות ויוניסל ) שרות לקוחות גרוע במיוחד, שעות המתנה עד אי מענה כלל. החברות הקקיוניות בסוף השרשרת כלל לא עונים לטלפון.
7. במקרה הטוב ניתן ( לאחר יבוש שעות ובירוקרטיה ) להתנתק מהשרות, אין מצב להחזר כספי.
8. עצוב, שבמדינה מתוקנת כאשר התשתית הטכנולוגית משיגה את התשתית החוקתית ובפועל מתאפשרת קיום התארגנות מכוונת של שרשרת חברות, חלקן חברות מכובדות וידועות, במטרה לעושק שיטתי באמצעות פניה לקטינים ויצירת חיובים בחשבונות הטלפונים הניידים עבור שרותים קקיוניים.
9. מדובר במעשה עוקץ מכוון כאשר קהל היעד הינו קטינים, במטרה להכניס יד לכיסם של הוריהם באמצעות חיוב חשבונות הסלולר.
1


עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי, חסימת ערוץ פיתוי ועושק של קטינים תמימים פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה-שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ" (SENSE), נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת" חזרה אל הלקוח פעמיים מיום פנייתו והנושא טופל מולו. תגובה:
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ" חזרה אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה