פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נורי דוריס ת.ז. 22483614 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
עדכון הטבות למספרי טלפון 052-8569440
052-8559440,
052-8563440
בתאריך 9.4.10 רכשתי במוקד סלקום 3 טלפונים לילדיי נמסר לי כי יינתן לי מבצע של 83 ש"ח לכל מכשיר בחודש בפועל חוייבתי ב 850 ש"ח בחודש, פניתי לסלקום והנ"ל מסרו לי כי המבצע לא התעדכן וכי הם מצטערים ואני אזוכה בחודש הבא
נכון להיום המצב לא השתנה וחוייבתי שוב על אותו סכום גבוה ,אין באפשרותי לעמוד בסכומים כאלו מה עוד שבסלקום לא עידכנו כלום- נמאס לי מכל הטלפונים ומכל ההבטחות שהובטחו לי כאשר בפועל לא מבוצע כלום. לכן עקב הפרת חוזה מצידם ועל כך שהוטעתי והטעו אותי כל פעם ממוקד אחר אבקש לבטל את הרכישה הזו ולהחזיר לי את כל הכספים

אודה לכם על עזרתכם בנושא זה

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שימו לב כי הפניה נשלחה לחברה הלא נכונה - עולה מהפניה כי התכוונו לשלוח אותה לחברת סלקום והיא בטעות נשלחה לחברת סלקט. תגובה:
שימו לב כי הפניה נשלחה לחברה הלא נכונה - עולה מהפניה כי התכוונו לשלוח אותה לחברת סלקום והיא בטעות נשלחה לחברת סלקט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה