פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבה לאור יום נושא התלונה:
ענף נורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מתכוונת לפנות לתקשורת או לכל גורם אחר בנוגע לגנבה לאור יום של חב' CELLACT . הם פונים לנוער ולילדים דרך אתרים באינטרנט,מבטיחים להם דברים נסיוניים וחינם אין כסף. וההורים מקבלים חיובים ישירות לחשבון הנייד ע"י ספק תוכן חיצוני. החברה הנ"ל לא מספקת אפילו כתובת , לא חוזרת בטלפונים ולכן יש לשים לכך סוף לגנבה . אני מתכוונת להוציא מכתב לכנסת ולכל אתרי התקשורת למינהם, לעשות סוף למחדל הזה
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "אמיגוצאט", נציג שירות הלקוחות מטעם חברת "אמיגוצט" חזר אל הלקוחה יום לאחר פנייתה והנושא טופל מולה. תגובה:
נציג שירות הלקוחות מטעם חברת "אמיגוצט" חזר אל הלקוחה יום לאחר פנייתה והנושא טופל מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה